Hop til indhold
Guest Basba

Silkeborgvej 178 aarhus

Recommended Posts

Guest Basba

I stedet for High House butik er der nu en Thai massage.

Jeg fik ganske få gange massage af den dejlig ung pige May.

Rigtig god massage også med en Thai creme til ømme muskler.

Rent og helt ny renoveret lokale. Rigtig pænt.

Flere besøge i planen når mine muskler trænge til en rigtig massage fra 

SUPER MAY

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Thai-fan skrev, for 27 minutter siden:

Nu skal jeg jo næsten stille det obligatoriske spørgsmål: Er der mulighed for ekstra ydelser ?!

Hej Thai-fan.

JA - det er da alligevel utroligt, at læsere af EG ikke pr. automatik anfører typer af massage, pris og så også hvordan "betjeningen ser ud."

Det vil lette mange henvendelser.

OG så som en selvfølge også - som i denne tråd - anfører andressen, medmindre den er privat/diskret...

Blot et lille pip til brugerne...

MEN en STOR ROS til de, der selv kan finde ud af det...

- - - -

NB: Havde nær glemt at skrive, at jeg i torsdags ankom til Thailand på en tre uger thai-bolle-ferie.......ha ha ha. Ikke for at gøre andre misundelige... 

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 18/9/2017 at 11:12:

Hej Thai-fan.

JA - det er da alligevel utroligt, at læsere af EG ikke pr. automatik anfører typer af massage, pris og så også hvordan "betjeningen ser ud."

Det vil lette mange henvendelser.

OG så som en selvfølge også - som i denne tråd - anfører andressen, medmindre den er privat/diskret...

Blot et lille pip til brugerne...

MEN en STOR ROS til de, der selv kan finde ud af det...

- - - -

NB: Havde nær glemt at skrive, at jeg i torsdags ankom til Thailand på en tre uger thai-bolle-ferie.......ha ha ha. Ikke for at gøre andre misundelige... 

Er ik misundelig men gid du må komme hjem med en dårlig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Mayday skrev, for 6 timer siden:

Er ik misundelig men gid du må komme hjem med en dårlig :)

MAYDAY: Det er sgu da en syg måde at vise din misundelse på ved at ønske nogen får en dårlig med sig hjem i bagagen. Måske du ikke selv har være her nede, men man kan da også købe kondomer her....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, den 18/9/2017 at 10:52:

Nu skal jeg jo næsten stille det obligatoriske spørgsmål: Er der mulighed for ekstra ydelser ?!

tror kun du kan få HJ .... men vil sige det gør de til UG ;) (oh..mit udtryk UG siger lidt om min alder.... ja jeg er ikke 23 selvom jeg måske kan føle det sådan nogle gange )

vil faktisk gerne igen sige ... at et vel udført HJ kan være bedre en et dårligt ligegyldigt knald .... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom forbi i dag uden aftale og blev vist ind til den meget unge Mae.

Jeg er ikke længere helt ung, så jeg ville nok have foretrukket den noget ældre, men kønne kvinde, som også befandt sig i butikken, men hun havde en anden aftale.

Mae talte en smule dansk og spurgte, om jeg skulle have hård eller blød massage. Hendes teknik var OK – hverken ringe eller fantastisk. Der var ingen pirring før jeg vendte mig rundt, og blev tilbudt et handjob til standard pris.

Det var her, Mae begyndte at vise kvalitet. I stedet for med det samme at gribe om kalorius, begyndte hun med at massere forsiden af mine ben grundigt – med masser af behagelige strejtog. Først efter 5-10 minutters tid kom hun til sagens kerne, og da var jeg varmet grundigt op. Hendes trick bestod nu i at massere brystkasse og mave med venstre hånd samtidig med at den højre gik til stålet med god intensitet. I mellemtiden fik jeg lov til at gå på opdagelse med hånden under det korte skørt.

Det trækker helt klart opad, når en så ung pige kender den slags tricks.

Jeg spurgte, om jeg kunne have fået mere, hvis jeg ville. "kun Handjob", sagde hun, "men næste gang tager jeg måske noget af tøjet af. hvis du betaler lidt mere."

Stedet er rent og pænt, så måske bliver der en næste gang...

Redigeret af arkibal
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi forleden dag.

Fik en fin massage af ejeren.

Hun er en pæn smilende charmerende dame.

Gav 300kr for en god massage samt 50kr til is til datteren.

Stedet er meget lækkert og rent. Der er mulighed for hj som jeg takkede pænt nej til pga datteren i forlokalet.

Jeg kommer gerne igen.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
8000 skrev, den 21/10/2017 at 19:40:

Var forbi forleden dag.

Fik en fin massage af ejeren.

Hun er en pæn smilende charmerende dame.

Gav 300kr for en god massage samt 50kr til is til datteren.

Stedet er meget lækkert og rent. Der er mulighed for hj som jeg takkede pænt nej til pga datteren i forlokalet.

Jeg kommer gerne igen.

Venligst 8000

 Var det kun ejeren der var til stede som massøse og er hun en moden thai godt oppe i årerne som man nogle gange møder dem ? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 6 timer siden:

 Var det kun ejeren der var til stede som massøse og er hun en moden thai godt oppe i årerne som man nogle gange møder dem ?

 

Nej der var en yngre på visit, ved ikke om hun jobber der eller hvad.

Mama er som man møder dem, men kan anbefales fin massage.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
8000 skrev, Lige nu:

Nej der var en yngre på visit, ved ikke om hun jobber der eller hvad.

Mama er som man møder dem, men kan anbefales fin massage.

Venligst 8000

Fint nok, men gider ikke de der Mama'er ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...