Hop til indhold

Kontakt til gp

Featured Replies

Skrevet

Hej til jer brødere.

Hvordan har i det med kontakt til gp, f.eks på eg al mm?

Tænker jeg sidder somregel og surfer lidt rundt , bruger typisk 1-2 timer, læser div anmeldelser af og på gp, her.

Når det så kommer til kontakt via SMS , oplever jeg at kun ca 20 % af gp, kommer med svar tilbage.

Jeg har en tlf. som kun bruges til denne formål, skriver altid venligt på engelsk , gør opmærksom på  ingen anden end mig læser SMS . Så gerne svar senere hvis muligt.

oplever i der samme?

hilsen

Lars

Skrevet

Måske du skulle ringe op til hende istedet for at sende SMS?

Skrevet
John41 skrev, for 45 minutter siden:

Måske du skulle ringe op til hende istedet for at sende SMS?

hvad så hvis pigen kun kommunikerer via sms, er set mange gange :huh:

Skrevet
Røvslikker skrev, for 7 minutter siden:

hvad så hvis pigen kun kommunikerer via sms, er set mange gange :huh:

Hvis hun ikke svarer, kommunikerer hun slet ikke, og så lader man hende vel i fred!!

Skrevet
tvr skrev, for 4 minutter siden:

Hvis hun ikke svarer, kommunikerer hun slet ikke, og så lader man hende vel i fred!!

vil være god pli, men det er jo ikke det @Lars_Nice omtaler, derimod at der ikke bliver svaret på hans sms, læs dog hvad ser bliver skrevet :huh:

Skrevet
Røvslikker skrev, Lige nu:

vil være god pli, men det er jo ikke det @Lars_Nice omtaler, derimod at der ikke bliver svaret på hans sms, læs dog hvad ser bliver skrevet :huh:

Det er jo det jeg gør, læs dog hvad der bliver skrevet.... Hvis hun ikke svarer, bliver der jo ikke kommunikeret.

Skrevet
Lars_Nice skrev, for 2 timer siden:

Hej til jer brødere.

Hvordan har i det med kontakt til gp, f.eks på eg al mm?

Tænker jeg sidder somregel og surfer lidt rundt , bruger typisk 1-2 timer, læser div anmeldelser af og på gp, her.

Når det så kommer til kontakt via SMS , oplever jeg at kun ca 20 % af gp, kommer med svar tilbage.

Jeg har en tlf. som kun bruges til denne formål, skriver altid venligt på engelsk , gør opmærksom på  ingen anden end mig læser SMS . Så gerne svar senere hvis muligt.

oplever i der samme?

hilsen

Lars

ring til pigen.

mange piger bliver bombarderet af sms er,med spørgsmål om alt fra a-z

så de ikke har en chance for at besvare,selv om døgnet havde 25 timer.

er pigen udenlandsk kan hun måske ikke læse sms ,selv om du skriver på engelsk.

hvis annoncen siger kun sms kontakt-og hun ikke svarer -så har hun nok hvad hun skal bruge pt.

Skrevet
  • Author

Naturligvis har jeg da ringet først, fint med input tak 

Hilsen

Lars 

Skrevet

Jeg kommunikerer kun via SMS mht. at sætte en aftalt op med en GP. Ringer aldrig. Bruger som regel 3 SMS'er og så er aftalen i hus. 

Jeg oplever at få svar 95% af gangene. Virkelig meget få gange, jeg ikke får svar tilbage.

Skrevet

Et godt råd er altid at skrive kort, koncist og fyldestgørende. "Hej Mette. Har du tid?" er en mega irriterende besked at få, for så skal jeg til at spørge ind til hvem du er, hvad du vil have og hvornår du tænker. 

"Hej Mette. Jeg hedder Lars, er 33 og kunne godt tænke mig en halv times blid slavepige hvor jeg må spytte på dig og komme dig i munden. Har du tid efter 13?" - ja tak, det er til at svare på og virker seriøst. Hvis du har uddybende spørgsmål så stil dem til sidst i sms'en, altså efter du har klargjort at du er seriøs, velovervejet og jeg faktisk har udsigt til at lave en aftale med dig, og at du ikke bare er en der sidder og spiller pik. 

Og ja, der er desværre rigtig mange der ikke får svar selvom de skriver sådan, for hvis jeg lige sidder og er ved at lave aftaler om de sidste 2 tider har jeg ikke OGSÅ tid til at sidde og diskutere med dig (og 3 andre). For jo, det er desværre de færreste der bare godtager en "Jeg har desværre ikke flere tider i dag" men som begynder at presse, diskutere, spørge ind til om tiden nu faktisk er problemet osv. Så når det ikke er stamgæster svarer jeg bare sjældent dem jeg ikke har tænkt mig at tage imod. 

Og upersonlige taletidskort og hemmelige numre; god idé for dig der skal gemme det for konen, dårlig idé for mig der ikke har en chance i helvede for at verificere at du faktisk er Lars på 33 og ikke Muhammed på 23.

Jeg tager personligt ikke imod opkald for jeg gider ikke at give gratis spiller-materiale til 20 gutter der alligevel ikke har tænkt sig at booke en tid, dette står højt og tydeligt i min annonce, så ja, det trækker ned hvis du ringer til mig, og ligeledes hvis du spørger om ting der tydeligt fremgår af annoncen. "Hej Mette, tilbyder du anal?" får næsten aldrig svar, for hvis jeg gjorde kunne du jo godt sige dig selv at det ville stå i annoncen, ergo har du ikke læst den og er useriøs. Den er altså kortere end det her skriv, så læs den nu ordentligt og skriv fornuftigt ;)

Følg disse råd og så kan det være du kommer op på KindKiddo's 95% svarkvotient, hvis du ikke gør skal du måske også til at overveje hvem du skriver til og hvor seriøse DE er. 

Held og lykke :)

Skrevet

Hey Lars

Da det er mange "fake profiler  " bruger jeg først billede check via google...efter at sortere disse fra udvælger jeg et par stykker ud efter min smag og lyster derefter smser jeg ALTID PÅ ENGELSK og sober tekst.hvis de svar hurtigt laver jeg dato bestilling et til 2 dage før dato og derefter ringer jeg dem op og høre om de kan give mig de ydelser jeg ønsker og priser.

5 ud af 8 jeg kontakter via sms svare ikke. 2 ud af 8 er ikke på adressen når man kommer og fucker ens tid man har planlægt at bruge med dem eller så er det ikke dem på billede. Hvis jeg oplever de er andre en dem på billederne skælder jeg dem ud.med mindre de er mere lækkere(har oplevet dette også) og genforhandler prisen 200 til 300 kr ned og siger jeg skrider hvis de ikke acceptere. Som regel siger de okey da de finder det flovt. Andre er F... lige glade så skrider jeg.

Da jeg vil have kvalitet og ærlighed begge veje da man skylder disse GPer værdighed og accept for deres tilstedeværelse vil jeg ikke gotere at blive pisset og kørt om hjørne med.

Så mit råd er...plan A svigter gå til plan B og C....hver gang.

Kim

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.