Hop til indhold

Min Linda Fries - kold som is! -og det er lige det jeg kan lide.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har kommet hos dig så ofte , at jeg ikke længere kan huske første gang. Men du er nu og altid en af mine faste, og jeg elsker når du tager styringen for du ved altid hvordan , og hvad jeg har brug for. Længe inden at jeg selv ved det.:wub:
           Tit har min eneste lyst og ønske været at ligge imellem dine ben , og opfylde dine ordre om hvordan du gerne vil slikkes i dag.  <3 Jeg kender ingen som du der kender hver af mine sjofle tanker og ideer , længe inden jeg siger noget. Og aldrig har du været afvisende eller imod , men altid gået længere end jeg kunne håbe på, og ført mig frem til den ene lange og fantastiske orgasme efter den anden.:D
             Og hver gang vi har været sammen, så kan jeg hører denne gamle Kim Larsen sang for mit indre ører når jeg kører hjem. Min Linda 
Fries , kold som en is! Tak! Tak! Tak!:)

https://youtu.be/X9uHo-dulck

Skrevet

Titlen minder også om denne sang.

Skrevet

Sophie sendte engang Ernie en gravsten med skriften: Here lays Ernie - Stiff at last.

Som modgave sendte Ernie Sophie en gravsten med skriften: Here lays Sophie - Cold as ever 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.