Hop til indhold
The_Man

Nogle der har prøvet Dolly??

Recommended Posts

KindKiddo skrev, 1 time siden:

Brug søgefunktionen.

Det har jeg jo prøvet eller ville jeg jo nok ikke skrive det herinde vel.... der kommer andre Dolly frem men ikke noget om hende, ikke hvad jeg kan se..

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 9 minutter siden:

Det har jeg jo prøvet eller ville jeg jo nok ikke skrive det herinde vel.... der kommer andre Dolly frem men ikke noget om hende, ikke hvad jeg kan se..

Okay, der er ellers blevet skrevet en del om hende gennem tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg


Riktigt flott glädjedam är vad hon är! :=)
Gjorde ett besök i Fredags natt och kan säga att det var ett mycket bra och lyckat besök. En varm, glad och trevlig glädjedam som tog mycket väl hand om en med ett fint leende runt läpparna och glimrande ögon i det vackra ansiktet :-)  

En mycket bra spenderad timme var vad jag fick, med en toppen service!
Detaljer och liknande får var och en bilda sig och skapa själv, men vill skriva att en sak är säker ifrån mitt håll och det är att jag måste skaffa mig tid till att besöka henne ytterligare en gång eller fler, hehe  Vilket jag kommer att göra :) 

Vänlig Hälsning,


ps. Då mitt ordinarie konto som jag skriver med på detta forum, ej går att nå för tillfället. (datorn har kraschat) och jag så gärna ville skriva ett gott ord efter min träff, så gjorde jag en ny profil och skrivit på Svenska istället för Engelska som jag brukar göra..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

en kort anmeldelse herfra! Dolly er ægte, men GFE hænger meget sammen med kemi.... jeg har været der et par gange, og det er virkelig .. fantastisk krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...