Hop til indhold
reknas

Gadepiger Vejle

Recommended Posts

Jeg skulle lige til at oprette en tråd med samme emne :)

De nævner også Sønderborg, og dem har jeg nu ikke hørt, eller set meget til.

Nu kommer jeg ikke så meget i byen om aftenen, men det kunne da være interessant at vide hvor de holder til ;)

Jeg kender kun til bordellet i Lille Rådhusgade, Holly (ved ikke om hun er aktiv mere), og de par stykker på Annonceligt som af og til annoncerer, men at det skulle være udbredt i Sønderborg kender jeg ikke noget til.

 

DR nævner også Sønderborg i deres artikel:

http://www.dr.dk/nyheder/regionale/trekanten/sex-i-opgange-og-gyder-unge-hjemloese-saelger-sex-i-gaderne-i-stoerre

 

Redigeret af al3000
tilføjelse af info

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender en ung pige i Vejle, som har været ude i et misbrug (som hun nu er ude af heldigvis) hun fortalte mig, at det faktisk er rigtigt nok, både med stolen, og at pigerne samler folk op rundt omkring til blow for 300 Kr.. MEN overhovedet ikke ret tit, det er en eller 2 hardcore tøser der måske sælger sig selv 1 eller 2 gange om Måneden, og som regel til dem der kommer i vandpibe cafeen i Vestergade.

På den anden side, kan man da sige at der er denondelynme begyndt at rundere mange biler rundt nede ved højbanen, så vejen bliver da brugt nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, den 9/20/2017 at 18:48:

Jeg kender en ung pige i Vejle, som har været ude i et misbrug (som hun nu er ude af heldigvis) hun fortalte mig, at det faktisk er rigtigt nok, både med stolen, og at pigerne samler folk op rundt omkring til blow for 300 Kr.. MEN overhovedet ikke ret tit, det er en eller 2 hardcore tøser der måske sælger sig selv 1 eller 2 gange om Måneden, og som regel til dem der kommer i vandpibe cafeen i Vestergade.

På den anden side, kan man da sige at der er denondelynme begyndt at rundere mange biler rundt nede ved højbanen, så vejen bliver da brugt nu.

Jeg kunne godt forestille mig at der var en del interesserede i området nu :)

Jeg tror at den artikel baserer på at Gadeteamet/området for socialt udsatte, ønsker flere penge til deres område.

Der er snart kommunalvalg, så det er jo et godt tidspunkt at skabe opmærksomhed på sig selv, en ny borgmester skal jo have nogle fokus områder, så hvorfor ikke socialt udsatte, det er der da sikkert stemmer i ;)

I og med at de lokale som skriver herinde fortæller at de ikke kan se det billede der bliver malet i artiklen, så kan man jo tænke sit :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...