Hop til indhold
henrk

Endnu et besøg hos Sofia

Recommended Posts

Så fik jeg lige Besøgt Sofia for gud ved hvilken gang:)

Så på. https://annoncelight.dk/showad/207091 at hun endelig havde fået lavet prof billeder. :D som er 100% hende, dog i fuld makeup.

lige lidt bagrund. har nok Besøgt hende 25+ gange de sidste 3 år. (hun mener vi har kendt hinanden i så lang tid)

Men som altid en super omgang. vi ved efterhånden hvad der skal til når vi er sammen. :)

Hun er kanon lækker, super smuk. og selve akten er efter min mening perfekt. det afspejler de mange besøg jo nok :)

Fik som altid. 45 min til 1000kr.

Så pas godt på hende og ha en go weekend :D

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. 

Har desværre ikke fået besøgt hende endnu og har længe tænkt det skulle passes ind. Savner dog de gamle billeder - synes de var bedre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 20 timer siden:

Tak for anmeldelsen. 

Har desværre ikke fået besøgt hende endnu og har længe tænkt det skulle passes ind. Savner dog de gamle billeder - synes de var bedre. 

Det må du gøre. Hun er så lækker, så det er oplevelse i sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hun fået lavet brysterne større? Jeg synes de ser struttende ud på den forkerte måde. Og jeg synes de ser større ud end på de gamle billeder. hun har længe stået på min to do liste

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrk skrev, for 5 timer siden:

Nej de er 100% real. snyd ikke dig selv. hun er skide lækker :D

Så må jeg se at komme afsted i den kommende uge. Hvordan er det med taotoveringer og piercinger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrk skrev, den 15/9/2017 at 15:21:

Så fik jeg lige Besøgt Sofia for gud ved hvilken gang:)

Så på. https://annoncelight.dk/showad/207091 at hun endelig havde fået lavet prof billeder. :D som er 100% hende, dog i fuld makeup.

lige lidt bagrund. har nok Besøgt hende 25+ gange de sidste 3 år. (hun mener vi har kendt hinanden i så lang tid)

Men som altid en super omgang. vi ved efterhånden hvad der skal til når vi er sammen. :)

Hun er kanon lækker, super smuk. og selve akten er efter min mening perfekt. det afspejler de mange besøg jo nok :)

Fik som altid. 45 min til 1000kr.

Så pas godt på hende og ha en go weekend :D

Hun ser dejlig ud og lyder til at være dejlig.

Ved du hvad detdetkoster koster ekstra at få øko fransk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Jeg forsøgte også at få en aftale i stand med hende i morges. Sendte 4 SMS'er fra kl. 9.30, og hun svarede mig tilbage ca. kl. 10.30 at hun først havde tid efter kl. 15 i dag (mandag 18/9), så hun driver en travl forretning, og det er nok derfor at Soldatoinkognito ikke har hørt fra hende. Hun undskyldte pænt at hun ikke havde svaret tidligere, men at det skyldtes at hun sov (og det er jo en menneskeret=)..

Så jeg prøver igen når jeg har en ledig tid i kalenderen. Har aldrig besøgt hende, men efter alle de positive anmeldelser bør hun jo helt klart aflægges et besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...