Hop til indhold
langogtyk

Mit 7 møde med den frække Nemtøs , denne gang i sexbio

Recommended Posts

Rocksolid skrev, for 2 minutter siden:

Vil anbefale dig at læse hele tråden. Der er ingen der på noget tidspunkt i denne tråd har anfægtet nogens rettighed til at være selektiv. Så hvorfor du pludselig slynger denne påstand ud må du selv stå på mål overfor.

I bare denne tråd er der 5 medlemmer der forgæves har forsøgt at lave en aftale med Nemtøs. Så under alle omstændigheder kan man anfægte denne falske varebetegnelse:rolleyes: Som det fremgår er nemtøs alt andet end nem, hvilket hun er i sin gode ret til at være.

Var du ikke færdig med dine negative kommentarer? Jeg tror at moderator har sagt et par ting til dig lidt længere oppe. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

Fuldstændig  enig med dig og  det  kommer  jo  heller  ingen  ved  hvad  mit  selskab  koster . 

Jeg  er  dybt  taknemmelig for  jeres  opbakning. 

Det  er  forkastelig  at  der  også  bliver stillet  tvivl  om  de dejlige  mænd jeg  har  hygget  mig  med  om  de  er  troværdige. 

Håber  på  at  andre  vil  nyde  at  læse  den  næste  anmeldelse af  mig  frem  for  en  masse  negativ  stemning. 

Kys fra  nemtøs <3

Dit seneste indlæg er jo nærmest en tilståelsessag, hvor det fremgår hvem der skriver anmeldelserne. 

Det må være rart med kunder, hvor man selv kan styre indholdet og omfanget af anmeldelser:D

• Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rocksolid skrev, for 2 minutter siden:

Sørme prisværdigt at du har behov for at forsvare den mand der har skrevet anmeldelsen, da manden som har skrevet anmeldelsen ikke har behov for at forsvare denne.

Prøv  at  læse  hvad jeg skriver.

Jeg  har  læst  dine  kommentarer  til  andre  opslag  herinde  - negative stodder  der  kun  kan  brokke  dig. 

Nu  sank  jeg  ned  på  dit  niveau.  Du  skrev  for  et  pænt stykke  tid  siden  du  ville forlade  denne tråd  - det  har  du  ikke  gjort.  Du  er  jo  fuldstændig utroværdig og  er  ikke  i stand til at  holde  hvad  du  lover. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rocksolid skrev, for 3 minutter siden:

Dit seneste indlæg er jo nærmest en tilståelsessag, hvor det fremgår hvem der skriver anmeldelserne. 

Det må være rart med kunder, hvor man selv kan styre indholdet og omfanget af anmeldelser:D

Jeg håber moderator smider dig ud herfra. :angry:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Makmak
Rocksolid skrev, for 7 minutter siden:

Vil anbefale dig at læse hele tråden. Der er ingen der på noget tidspunkt i denne tråd har anfægtet nogens rettighed til at være selektiv. Så hvorfor du pludselig slynger denne påstand ud må du selv stå på mål overfor.

I bare denne tråd er der 5 medlemmer der forgæves har forsøgt at lave en aftale med Nemtøs. Så under alle omstændigheder kan man anfægte denne falske varebetegnelse:rolleyes: Som det fremgår er nemtøs alt andet end nem, hvilket hun er i sin gode ret til at være.

Jeg har læst tråden, så jeg må henvise til dit indlæg, jeg kommenterede på. Der kommer det frem at "du har hørt", og det virker for mig som om du ikke har respekt for at Nemtøs har afvist en aftale. 

Jeg kender ikke omtalte Nemtøs, har aldrig haft kontakt med hende, så om hun er nem, hverken kan eller vil jeg udtale mig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Jeg håber moderator smider dig ud herfra. :angry:

Sandheden er ilde hørt.

skriver du også selv dine anmeldelser?

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Makmak
Rocksolid skrev, for 1 minut siden:

Sandheden er ilde hørt.

skriver du også selv dine anmeldelser?

Få nu noget RESPEKT.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Makmak skrev, for 1 minut siden:

Få nu noget RESPEKT.

Jeg har respekt for reelle anmeldelser af GP-Ere der ikke er skrevet af dem selv.

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rocksolid skrev, for 6 minutter siden:

I rest my case.

Troede ellers du var stemplet ud af denne tråd. Du vil gøre dig selv, og os andre, en tjeneste hvis du stopper dig selv, inden en moderator gør det. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...