Hop til indhold
langogtyk

Mit 7 møde med den frække Nemtøs , denne gang i sexbio

Recommended Posts

Guest Nemtøs
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Godt sagt og godt du plukker dine dates ud ;)

Lige som dig  vælger  jeg  mine  legeaftaler med  omhu og  af  lyst <3

God weekend  smukke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurepikken

Ork ja til jer som ingen aftale kan få i hus med Nemtøs.

Jeg har også skrevet til hende,og hendes begrundelse var dengang, at hun ingen steder havde og mødes, så det blev nok svært med at lave aftale.

Og så sluttede hun af med " Go dag""

Så tror såmen godt på alle jer der påstår det hele er en lille leg! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu skrevet lidt med Nemtøs, og jeg er ret sikker på at hun er Real nok, hun er efter min overbevisning bare påpasselig med hvem der bliver den udvalgte hvis man kan sige det sådan. Hun er satme fræk på sine billeder ❤️

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne også godt tænke mig at lege med Nemtøs. Hvordan kan man komme til det ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurepikken skrev, for 1 minut siden:

Ork ja til jer som ingen aftale kan få i hus med Nemtøs.

Jeg har også skrevet til hende,og hendes begrundelse var dengang, at hun ingen steder havde og mødes, så det blev nok svært med at lave aftale.

Og så sluttede hun af med " Go dag""

Vi har alle ret til at sig pænt nej tak til en aftale. Det burde lidt flere mænd respektere. ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Lige som dig  vælger  jeg  mine  legeaftaler med  omhu og  af  lyst <3

God weekend  smukke 

Lige over :wub:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Klyngen
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Vi har alle ret til at sig pænt nej tak til en aftale. Det burde lidt flere mænd respektere. ;)

Det SKAL vi mænd respektere @StudineMILF  Længere er den ikke! Og man skal ikke svine en GP til fordi man er blevet afvist. Det er f. dårlig stil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurepikken skrev, for 2 minutter siden:

Det kan man vel så påstå, om en hvilket som helst kvinde, som ikke lige har lyst til at være sammen med en? - "Nåh, hun leger nok bare med mig, det må være derfor! For hvem kan sige nej til mig!".  Men det er sikkert også træls, at end ikke surt tjente lommepenge altid er nok lokkemiddel. :D 

Det er jo ikke fordi, at man med en lyserød profil herinde er forpligtet til at kneppe en vis procentdel, af de mænd der måtte være. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rocksolid skrev, 1 time siden:

Er slet ikke forsmået.

synes bare at du skulle finde et andet forum for dine beskrivelser/fantasier. Dette forum er vedrørende købesex.

har hørt fra anden side, at du afviste en forespørgsel om sexaftale med en lam undskyldning om at du ikke mente at du var ung nok til den interesserede mand.

Vi er faktisk nogle kvinder herinde som sætter pris på at jævnældrende mænd finder os tiltrækkende. Når vi så ser at i render med piger i kunne være far til af og til et par gange, så tænder vi rent faktisk af. Måske tænker Nemtøs på denne måde. Bare et lille gæt.For os er det ikke REN FORRETNING. Synes desuden du skulle finde et andet sted og lade din vrede komme ud. Vi er faktisk positive mennesker herinde på eroguide. Negative mennesker burde finde sig et andet sted, med mindre der er hold i de holdninger de lader komme til udtryk. :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har også været i kontakt med nemtøs, og mit klare indtryk er at hun da er en "ægte"  pige, der tilbyder erotiske oplevelser til udvalgte mænd. 

Rocksolid, som du skrev til mig forleden 

Jeg synes at du skal praktisere din tro Ifm. dine religiøse udfoldelser

Det synes jeg også du skal gøre.
Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Generelt har jeg stor respekt for at pigerne er selektive omkring hvilke kunder de vil modtage. Det aftvinger simpelthen respekt hos mig, og det viser i mine øjne at der er tale om afklarede, selvstændige piger, der ikke pr automatik ønsker at sælge erotiske oplevelser til alle og enhver og ikke kun tænker på penge.  Det synes jeg er fedt, og pudsigt nok, de piger jeg har besøgt der åbent skriver at de er meget selektive om hvem de vil have besøg af (f.eks. alder, vægt mv), de har alle som en, været nogle utroligt naturlige og skønne piger at være sammen med, som tydeligvis nyder deres lille bi-beskæftigelse opsat på deres præmisser og som ikke tilbydes til alle og enhver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aros skrev, for 1 minut siden:

Jeg har også været i kontakt med nemtøs, og mit klare indtryk er at hun da er en "ægte"  pige, der tilbyder erotiske oplevelser til udvalgte mænd. 

Rocksolid, som du skrev til mig forleden 

Jeg synes at du skal praktisere din tro Ifm. dine religiøse udfoldelser

Det synes jeg også du skal gøre.

Touche' :)

indtil videre er der flere afviste bejlere, end der er kunder ( udover langogtyk og klyngen).

jeg er ikke selv blevet afvist af Nemtøs, men kan se at det er der flere andre der er. Selvfølgelig bestemmer GP-erne selv hvem de vil lege med. Det er der mig bekendt ingen der har anfægtet i denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Rocksolid skrev, for 3 minutter siden:

Touche' :)

indtil videre er der flere afviste bejlere, end der er kunder ( udover langogtyk og klyngen).

jeg er ikke selv blevet afvist af Nemtøs, men kan se at det er der flere andre der er. Selvfølgelig bestemmer GP-erne selv hvem de vil lege med. Det er der mig bekendt ingen der har anfægtet i denne tråd.

Og hvad så hvis du skulle have ret i at der er flere afviste bejlere end der er kunder ? Der er mange der har kunnet bekræfte hendes "ægthed" og at hun er selektiv overfor hvilke mænd hun tilbyder erotiske oplevelser til er da hendes valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 9 minutter siden:

Og hvad så hvis du skulle have ret i at der er flere afviste bejlere end der er kunder ? Der er mange der har kunnet bekræfte hendes "ægthed" og at hun er selektiv overfor hvilke mænd hun tilbyder erotiske oplevelser til er da hendes valg.

Klinikfuckers efterlyste mænd der har erfaringer med Nemtøs udover klyngen og langogtyk, som har lavet den overvældende del af deres anmeldelser af gp-Ere udelukkende med Nemtøs. Der er vistnok ikke andre der har stået frem med erfaringer. Som jeg læser dit indlæg har du heller ikke mødtes med nemtøs.

kan forstå på moderatoren at kritiske indlæg ikke er velansete. Så jeg stempler ud i denne tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rocksolid skrev, for 6 minutter siden:

Klinikfuckers efterlyste mænd der har erfaringer med Nemtøs udover klyngen og langogtyk, som har lavet den overvældende del af deres anmeldelser af gp-Ere udelukkende med Nemtøs. Der er vistnok ikke andre der har stået frem med erfaringer. Som jeg læser dit indlæg har du heller ikke mødtes med nemtøs.

kan forstå på moderatoren at kritiske indlæg ikke er velansete. Så jeg stempler ud i denne tråd. 

Det  var  da  på  tide  og  lidt  fornuft  er  der  åbenbart i dig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Rocksolid skrev, for 4 minutter siden:

Det er korrekt at jeg kun har kommunikeret med nemtøs og vi kommer ikke til at mødes, da hun  ikke tilbyder det jeg efterspurgte og da jeg i øvrigt heller ikke ved om hun vil have mig som gæst, men vi afsluttede høfligt kommunikationen da hun oplyste at hun ikke tilbød det jeg efterspurgte, og det er fair nok selvfølgelig. 

Hvis du nu tog og undersøgte sagerne inden du kæfter op om noget der ikke er korrekt ville du f.eks. kunne læse om Tjalfes oplevelse her med nemtøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Playful

Jeg har også kommunikeret med Nemtøs. Jeg synes, at hun virker reel og meget behagelig at kommunikere med. Nok en "fritids Milf" i en klasse for sig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 20 minutter siden:

Det er korrekt at jeg kun har kommunikeret med nemtøs og vi kommer ikke til at mødes, da hun  ikke tilbyder det jeg efterspurgte og da jeg i øvrigt heller ikke ved om hun vil have mig som gæst, men vi afsluttede høfligt kommunikationen da hun oplyste at hun ikke tilbød det jeg efterspurgte, og det er fair nok selvfølgelig. 

Hvis du nu tog og undersøgte sagerne inden du kæfter op om noget der ikke er korrekt ville du f.eks. kunne læse om Tjalfes oplevelse her med nemtøs.

Ok - endnu en bruger der i sin aktivitetsfeed kun beskæftiger sig med Nemtøs.

når du finder en bruger der har besøgt og anmeldt andre piger, vil jeg genoverveje min holdning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 timer siden:

Det er jo ikke fordi, at man med en lyserød profil herinde er forpligtet til at kneppe en vis procentdel, af de mænd der måtte være. 

hvor står det at man er forpligtet til at kneppe en vis procentdel af de mænd der måtte være ??? og hvor stor en procentdel tænker du på ??? vil da gerne kunne komme med under spære grænsen :huh:

OMG en mega afsporing direkte fra sandkassen :lol: i guder sorter da fra :D

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rocksolid skrev, for 2 timer siden:

Ok - endnu en bruger der i sin aktivitetsfeed kun beskæftiger sig med Nemtøs.

når du finder en bruger der har besøgt og anmeldt andre piger, vil jeg genoverveje min holdning.

Både klyngen og langogtyk har hver oprettet anmeldelser af 3-4 piger ud over Nemtøs. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
yankie skrev, for 11 minutter siden:

Både klyngen og langogtyk har hver oprettet anmeldelser af 3-4 piger ud over Nemtøs. 

Ok - jeg må tilslutte mig playfuls beskrivelse som "fritids-milf", der er særdeles selektiv i sin kundeudvælgelse, hvilket hun naturligvis er i sin gode ret til at være.

når man har så velhavende kunder som langogtyk der har råd til at besøge den samme GP-er 7 gange pr. Måned, nøjes han jo da sikkert heller ikke med at betale den standardtakst, som vi andre dødelige må slippe for en tur i høet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Makmak
Rocksolid skrev, for 7 timer siden:

Er slet ikke forsmået.

synes bare at du skulle finde et andet forum for dine beskrivelser/fantasier. Dette forum er vedrørende købesex.

har hørt fra anden side, at du afviste en forespørgsel om sexaftale med en lam undskyldning om at du ikke mente at du var ung nok til den interesserede mand.

Jeg kan overhovedet ikke forstå, hvorfor du tillader dig at blande dig i, hvorfor den omtalte i denne anmeldelse, afviser aftaler.

En GP har fuldt ud ret til at være selektiv i sine aftaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Makmak skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan overhovedet ikke forstå, hvorfor du tillader dig at blande dig i, hvorfor den omtalte i denne anmeldelse, afviser aftaler.

Fuldstændig  enig med dig og  det  kommer  jo  heller  ingen  ved  hvad  mit  selskab  koster . 

Jeg  er  dybt  taknemmelig for  jeres  opbakning. 

Det  er  forkastelig  at  der  også  bliver stillet  tvivl  om  de dejlige  mænd jeg  har  hygget  mig  med  om  de  er  troværdige. 

Håber  på  at  andre  vil  nyde  at  læse  den  næste  anmeldelse af  mig  frem  for  en  masse  negativ  stemning. 

Kys fra  nemtøs <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Makmak skrev, Lige nu:

Vil anbefale dig at læse hele tråden. Der er ingen der på noget tidspunkt i denne tråd har anfægtet nogens rettighed til at være selektiv. Så hvorfor du pludselig slynger denne påstand ud må du selv stå på mål overfor.

I bare denne tråd er der 5 medlemmer der forgæves har forsøgt at lave en aftale med Nemtøs. Så under alle omstændigheder kan man anfægte denne falske varebetegnelse:rolleyes: Som det fremgår er nemtøs alt andet end nem, hvilket hun er i sin gode ret til at være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Fuldstændig  enig med dig og  det  kommer  jo  heller  ingen  ved  hvad  mit  selskab  koster . 

Jeg  er  dybt  taknemmelig for  jeres  opbakning. 

Det  er  forkastelig  at  der  også  bliver stillet  tvivl  om  de dejlige  mænd jeg  har  hygget  mig  med  om  de  er  troværdige. 

Håber  på  at  andre  vil  nyde  at  læse  den  næste  anmeldelse af  mig  frem  for  en  masse  negativ  stemning. 

Kys fra  nemtøs <3

Sørme prisværdigt at du har behov for at forsvare den mand der har skrevet anmeldelsen, da manden som har skrevet anmeldelsen ikke har behov for at forsvare denne.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...