Hop til indhold
indokarami

The best thaimassage - Randers

Recommended Posts

Var forleden øm i kroppen og kunne også godt bruge lidt intimt nærvær. Da jeg er flyttet forholdsvis tæt på Randers, tænkte jeg, at jeg ville prøve en af Randers' muligheder i stedet for Århus'. Og jeg havde længe haft kig på https://annoncelight.dk/showad/233473.

Så jeg skrev en sms og spurgte om hende på billederne (billede 1 og 3) var på arbejde. Det var hun og hun havde tid. Så en aftale kom i stand og jeg fik badet inden jeg satte kursen mod stedet.

Kvinden, Manee, var klædt i en kort tætsiddende sag, der viste en lækker kavalergang og en stram krop. Jeg blev anvist til sengen og fik lagt mig klar til massage. Massagen var mellemhård og passede fint til mine ønsker. Der var håndklæde på, men det blev flyttet efter behov og kom egentlig ikke til at dække ret meget. Hun sad ovenpå det meste af tiden og jeg kunne nyde synet af kavalergangen i spejlet på væggen. Da jeg blev vendt rundt, blev håndklædet lagt strategisk, så det kun lige dækkede udstyret, men så hun var sikker på, at det ville ændre sig ved "bevægelse". Og i takt med at hun kom tættere på, skete der også mere dernede... Senere blev håndklædet helt fjernet, mens massagen fortsatte. Efter lidt spurgte hun om jeg var interesseret i samleje... Og med forventningen om hvad hun havde under tøjet, var jeg slet ikke i tvivl. Ja tak!

Da tøjet kom af blev mine høje forventninger indfriet. Manee har en super dejlig krop. Tynd uden at være sygeligt spinkel. Lækre runde og velproportionerede bryster. Skøn fisse med let behåring ovenover. Dejlige brystvorter. Og så har hun et superfrækt ansigt. Brysterne er sikkert hjulpet til den form, men der er ingen unormal hårdhed i dem. De var dejlige at lege med og smagte godt ;) 

Hun smagte også godt forneden, men der var hun ikke så engageret. Der skete lidt mere, da jeg trængte ind i hende. Lidt efter fik jeg hende op for at ride og så virkede hun helt klar. Og red til jeg var godt "malket"...

Hun snakker ok dansk, med norsk dialekt. Og også fint engelsk. Smilende, sød og fræk. Nem at tale med og dejlig at røre ved.

Jeg har ikke noget at udsætte på besøget... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi her.

Fik en flad massage men med fin pirring.

Pigen (ingen navn) Er + 30 små bryster slank krop glat hår.

Hendes blow var godt resten som så.

Måske et sted der skal besøges igen men nok mest pga motorvejen så tæt på.

Vh 8000

ps efter endt seance sad der en krølhåret dame i forhallen. Tror det er hende der annonceres med på annonceligth.

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for ca 14 dage siden. Kom ind og jeg tror det var ejeren der sad i sofaen hun spørger om jeg vil have massage, ja men jeg spørger om der ikke er andre piger, jo siger hun og ringer efter en anden pige/dame, med masse af tatoveringer og krøllet hår, jeg syntes ikke der er noget der tiltaler mig, så jeg siger jeg vil gå igen. Så skal jeg da lige love for at der var nogle der blev sure, jeg fik at vide at nu havde de brugt tid på at gøre sig klar til mig, også fik jeg at vide at jeg ikke skulle komme der mere, ja det er jo ikke min butik der går glip af kunder, så er der heldigvis mange gode steder i Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...