Hop til indhold

Recommended Posts

Synes lige at denne pige fortjener en god anmeldelse!

Hun er absolut et besøg værd, sød rar og yderst snaksalig. Hendes flotte billeder er 100% ægte, hvad du ser er hvad du får.

Hun har den dejligste og slankeste krop man kan forestille sig, og hendes bryster er helt ægte uden nogen former for silicone, hvilket er et plus i min bog.

Værelset hun holder til i, er rent og pænt og har en god beliggenhed på Østerbro.

Alt i alt får hun topkarakter fra min side, med pil op og det hele :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zico skrev, for 11 minutter siden:

Synes lige at denne pige fortjener en god anmeldelse!

Hun er absolut et besøg værd, sød rar og yderst snaksalig. Hendes flotte billeder er 100% ægte, hvad du ser er hvad du får.

Hun har den dejligste og slankeste krop man kan forestille sig, og hendes bryster er helt ægte uden nogen former for silicone, hvilket er et plus i min bog.

Værelset hun holder til i, er rent og pænt og har en god beliggenhed på Østerbro.

Alt i alt får hun topkarakter fra min side, med pil op og det hele :-)

 

Hvis du nu synes, at andre også skulle have samme glade oplevelse med denne Nina's ægte bryster, burde du måske give et praj om, hvor eller hvordan man kan kontakte brysternes ejerinde.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...