Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Synes lige at denne pige fortjener en god anmeldelse!

Hun er absolut et besøg værd, sød rar og yderst snaksalig. Hendes flotte billeder er 100% ægte, hvad du ser er hvad du får.

Hun har den dejligste og slankeste krop man kan forestille sig, og hendes bryster er helt ægte uden nogen former for silicone, hvilket er et plus i min bog.

Værelset hun holder til i, er rent og pænt og har en god beliggenhed på Østerbro.

Alt i alt får hun topkarakter fra min side, med pil op og det hele :-)

Skrevet
Zico skrev, for 11 minutter siden:

Synes lige at denne pige fortjener en god anmeldelse!

Hun er absolut et besøg værd, sød rar og yderst snaksalig. Hendes flotte billeder er 100% ægte, hvad du ser er hvad du får.

Hun har den dejligste og slankeste krop man kan forestille sig, og hendes bryster er helt ægte uden nogen former for silicone, hvilket er et plus i min bog.

Værelset hun holder til i, er rent og pænt og har en god beliggenhed på Østerbro.

Alt i alt får hun topkarakter fra min side, med pil op og det hele :-)

Hvis du nu synes, at andre også skulle have samme glade oplevelse med denne Nina's ægte bryster, burde du måske give et praj om, hvor eller hvordan man kan kontakte brysternes ejerinde.

Redigeret af Pigeforskeren

Skrevet

Prisen er helt nede på 1.100 for en time. Branchen synes at være ramt af deflation.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.