Hop til indhold

Recommended Posts

Læste anmeldelser af Gib fra PP Thaimassage i Århus, og sad med jern på tilsidst.

Tænkte at denne kvinde måtte jeg simpelthen kikke nærmere på, så tid blev bestilt og afsted til Århus.

Phong åbnede døren og guidede mig ind i et hyggeligt massagerum med dæmpet thai musik.

Ind kom Gib, wau wau sikke et skår, dejlige struttende babser og en fast bagdel, hun begyndte straks og beføle mig på skridt pølsen som straks var blevet stor og meget stiv.

Hun hev bukserne af mig samt skjorten, og begyndte straks og kysse mig fra hovedet og ned til pjorten, sikke et blowjob, hun kunne leverer.

Resten af seancen var en brydekamp rundt på lagenet i forskellige stillinger, inklusiv anal sex som hun tog godt imod op til flere gange.

På et tidspunkt spurgte hun om hun skulle hente Phong også så hun også kunne få en tur med os, det skulle så lige være 500 ekstra, dette afslog jeg høfligt med at hun skulle være med næste gang.

Efter at have fyldt 3 kondomer, gav hun mig det fedeste blow jeg længe har fået, og ja det endte med jeg kom i hendes mund med et ordentlig brag, vupti så slugte hun klatten og sagde it taste like danish yougurt.

Efter det tog vi et bad sammen, og i badet fik jeg endnu et godt blow job samt fingre i numsen, årh det var dejligt.

Da jeg kørte hjem spillede hele filmen inde i mit hoved.

Kommer jeg igen, ja helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Du må være super mand hvis du kan komme 4 gange på en time, hmmmmm og så oven i købet fylde 3 kondomer og en gang mundsprøjt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, 1 time siden:

Du må være super mand hvis du kan komme 4 gange på en time, hmmmmm og så oven i købet fylde 3 kondomer og en gang mundsprøjt.

Ja det bliver spændende at læse claus0408's kommende anmeldelser. Dette var jo den første og den fik ikke lige mit troværdigheds barometer til at sprænge skalaen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Jamen Velkommen til  Store Claus :lol: det var da på tide du fandt herind, sådan Indlæg har vi andre ventet på længe :shock: 

3 fyldte kondomer efterfulgt af 2 blow på 1 Time :-o tror da lige jeg ska forbi lægen i morgen og blive opdateret :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, det med claus0408's troværdighed har vist 2 sider. ;-) ? Om han har kunnet levere 5 gange på en time stiller jeg mig meget tvivlende over for uanset alder, men er Gib en yderst serviceminded, dejlig og glad pige? Ja, det er hun!! Jeg har været der og anmeldt hende andetsteds her, og det var en super oplevelse, og osse jeg blev tilbudt en tur med de to sammen mod lidt extra, men på det tidspunkt, da havde Gib tømt mig til sidste dråbe to gange, så jeg var helt færdig. Men næste gang kunne det bestemt godt komme på tale, men så skal det være fra start. ;-) Søde og dejlige er de! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...