Hop til indhold
Kiddo

Petit Gp søges.... ;)

Recommended Posts

Sig Glædelig velkommen til nyt mellem Folkens....

Må indrømme jeg har gået på det sidste og tænkt over, at prøve min første GP.

Synes alt hvad livet indholder skal afprøves før eller siden:) 

Men må sige, synes det svært at finde/søge ordenligt på hvad ønsker man nu har, Så tænkt de dejlige mennesker herinde kunne lede mig bedre på vej:)

Hun må meget gerne være Petit, Under 175 høj, Ser helst hun er lidt mindre end mig..:) Brunette/blonde spiller ingen rolle, og bestemt heller ikke hvis der skulle være en Rødhætte der ude:)

Skyd løs Folkens.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 1 time siden:

Jeg ville nu anbefale at holde mig væk fra hende...

Og af hvilken grund vil du så det ??????

Hun er sku da både skide sød og har en super skøn og petit lille krop, så er da vildt nysgerrig efter at høre hvorfor folk skal holde sig væk ? Hvis du nu prøver at søge på hende herinde står du da vist også lidt alene med din anmeldelse.

Når man anmelder en pige for noget godt, ja så fortæller folk som regel hvad der var godt, det samme burde jo også gøre sig gældende ved en dårlig anmeldelse, for giver nu ikke vildt meget for den korte negative anmeldelse du forsøgte dig med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, den 26/9/2017 at 00:14:

Og af hvilken grund vil du så det ??????

Hun er sku da både skide sød og har en super skøn og petit lille krop, så er da vildt nysgerrig efter at høre hvorfor folk skal holde sig væk ? Hvis du nu prøver at søge på hende herinde står du da vist også lidt alene med din anmeldelse.

Når man anmelder en pige for noget godt, ja så fortæller folk som regel hvad der var godt, det samme burde jo også gøre sig gældende ved en dårlig anmeldelse, for giver nu ikke vildt meget for den korte negative anmeldelse du forsøgte dig med.

Jeg er ikke  ligefrem den eneste der har givet hende dårlige ord med på vejen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 15 timer siden:

Jeg er ikke  ligefrem den eneste der har givet hende dårlige ord med på vejen.....

Sjovt nok men har nu mest læst godt om hende, og har personligt besøgt hende ca 8-10 gange. Det kommer måske an på hvem man er, og hvordan man behandler folk hvad ens oplevelse ender ud i.

Har du selv besøgt hende, eller er din vurdering kun baseret på ting du har læst ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 15 timer siden:

Vi skal selvfølgeligt også lige være enige om at det er den samme pige vi snakker om. https://annoncelight.dk/showad/196146

Dit svar var til linket med sofia fra Kvong, så går jo ud fra det er hende du skriver om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, den 6/10/2017 at 00:54:

Sjovt nok men har nu mest læst godt om hende, og har personligt besøgt hende ca 8-10 gange. Det kommer måske an på hvem man er, og hvordan man behandler folk hvad ens oplevelse ender ud i.

Har du selv besøgt hende, eller er din vurdering kun baseret på ting du har læst ??

Ja mest...
Det kommer da af sig selv når fanboys som dig slet ikke kan stoppe med at skrive om hende.

Ja har besøgt hende siden du er så nysgerrig, huset er gammelt og faldefærdigt, der stinker af kat og man kan ikke komme i bad. 

Sexen kedelig og de services der blev reklameret med kunne ikke fås.

Der var der en fyldestgørende anmeldelse fra mig, var det det du var ude efter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, den 10/10/2017 at 12:56:

Ja mest...
Det kommer da af sig selv når fanboys som dig slet ikke kan stoppe med at skrive om hende.

Ja har besøgt hende siden du er så nysgerrig, huset er gammelt og faldefærdigt, der stinker af kat og man kan ikke komme i bad. 

Sexen kedelig og de services der blev reklameret med kunne ikke fås.

Der var der en fyldestgørende anmeldelse fra mig, var det det du var ude efter?

Næ egentligt var det ikke det jeg var ude efter. Men den eneste tanke der strejfer mig i dette sammenhæng er nok mere at folk får hvad de har fortjent, og det var så hvad du fik. Er da klart jeg er fanboy (som du så smukt skriver det), da jeg jo åbenbart får en helt anden behandling end dig, fordi jeg måske opfører mig på en anden måde end du gør. Alt hvad du åbenbart ikke har kunnet få, kan andre normale mennesker få. Er huset gammelt og faldefærdigt ?? Måske du er gået forkert af stalden, og så forstår jeg godt du måske klager lidt over oplevelsen. Men fred være med det, så må den store Goliath jo bare finde noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...