Hop til indhold
Guest White hunter

Cuba, nogen gode tips ??

Recommended Posts

Guest White hunter

Hej alle sammen

jeg skal til Cuba i november og kunne godt bruge lidt gode tips fra nogen der har været der for nylig....... 

Vil selvfølgelig gerne møde nogen søde cubanske piger/ GP så hvis I har lidt at dele ud af, så vil jeg sætte pris på det.

Mvh WH 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jaaaa, godt spørgsmål, og jeg lytter også meget gerne til de eventuelle svar og tips, da jeg også overvejer en snarlig tur derover, i foråret :-)

Så hvis nogen ved noget, må I meget gerne tippe os med både stort og småt :-)

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været i Cuba et par gange - det er intet problem at møde søde piger på øen. Sæt dig på en bænk og så går der max 5 minutter før du får det første tilbud. Prisen er ca 25 CUC for en times tid. Sørg for at indkvartere dig et sted hvor du kan tage damer med hjem. Pigerne er pissebange for politiet - 1. gang de er sammen med en turist og der er penge involveret får de en advarsel - 2. gang får de 2 år i arbejdslejr. Men som sagt - ikke noget problem at støve piger op på øen. Hold dig fra pimps - inden du ser dig om har du betalt 25 CUC til taxaer og drinks. Skriv en PM - så kan du få en detaljeret beretning:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cuba er sammen med Thailand blandt de største sexturistmål i verden. Det er som Emmoh intet problem at få en kvinde eller flere for den sags skyld et hola er i reglen nok. Alternativt kan du få dig en kæreste mens du er der, så slipper du nemmere for myndighederne. Bemærk at du betaler for hendes familie i den tid du er der, men det skulle ikke være et problem, selv om Havana er noget dyrere end provinsen. Hold dig som sagt fra pimps osv. Forbered dig på, at mange gerne vil have noget ud af dig. Finder du en sød pige, så kan du komme tilbage og bo hos hende en anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
emmoh skrev, for 12 timer siden:

Har været i Cuba et par gange - det er intet problem at møde søde piger på øen. Sæt dig på en bænk og så går der max 5 minutter før du får det første tilbud. Prisen er ca 25 CUC for en times tid. Sørg for at indkvartere dig et sted hvor du kan tage damer med hjem. Pigerne er pissebange for politiet - 1. gang de er sammen med en turist og der er penge involveret får de en advarsel - 2. gang får de 2 år i arbejdslejr. Men som sagt - ikke noget problem at støve piger op på øen. Hold dig fra pimps - inden du ser dig om har du betalt 25 CUC til taxaer og drinks. Skriv en PM - så kan du få en detaljeret beretning:)

 

Seriøst - 25 cuc for en time - det er 5 DKK ? -  jeg får da helt dårlig samvittighed - og ville bolle mig selv ihjel med de priser..

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 11 timer siden:

Seriøst - 25 cuc for en time - det er 5 DKK ? -  jeg får da helt dårlig samvittighed - og ville bolle mig selv ihjel med de priser..

25 CUC svarer til ca 155 DKK ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Lyder interessant – Jeg har aldrig haft lyst til Asien/Thailand, men Sydamerika har altid tiltrukket mig.

Måske skulle man overveje en tur til Cuba ;)

Tak for jeres input, hvis der er flere tips/beretninger modtages de med glæde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...