Hop til indhold

Recommended Posts

Hej EG

Jeg søger et sted hvor de tilbyder god thai massage / olie massage, hvor man også kan tilkøbe sig sex, i Lyngby - Østerbro - Frederiksberg området. 

Kan I anbefale noget?

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panaman skrev, for 2 timer siden:

Hej EG

Jeg søger et sted hvor de tilbyder god thai massage / olie massage, hvor man også kan tilkøbe sig sex, i Lyngby - Østerbro - Frederiksberg området. 

Kan I anbefale noget?

På forhånd tak!

http://gamraimassage.dk.84-246-247-18.telanco.dk/pages/galleri.php

Jeg plejer at bestille en time med body2body. - Så kan man se, om der er kemi, og om klaveret spiller. Så tilbydes der normalt sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panaman skrev, for 1 time siden:

Ser spændende ud! Hvad plejer du at give for sådan en hel session? :)

Det plejer at starte med 900 kr for body2body (som pris-listen viser). - Så ryger der vist 500-600 kr på for at få den opgraderet til sex. - Pigerne er normalt villige og gode til at ride dig - og til at lade sig kneppe igennem. - Mht. kys er det lidt forskelligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 38 minutter siden:

Det plejer at starte med 900 kr for body2body (som pris-listen viser). - Så ryger der vist 500-600 kr på for at få den opgraderet til sex. - Pigerne er normalt villige og gode til at ride dig - og til at lade sig kneppe igennem. - Mht. kys er det lidt forskelligt.

Lyder sku ikke dumt! Har du prøvet noget som også var godt, der var lidt tættere på kbh?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panaman skrev, for 9 minutter siden:

Lyder sku ikke dumt! Har du prøvet noget som også var godt, der var lidt tættere på kbh?

For år tilbage besøgte jeg en lille biks i kælderen Sølvgade 92. - Jeg var heldig og mødte en sød thai-pige. - Hvordan kvaliteten ellers er, ved jeg ikke. - Du kan jo bare ringe på og se, om det er noget der tiltaler dig. - Der er vistnok døgn-åbent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...