Hop til indhold
Guest Klyngen

Mit første møde med dejlige frække Nemtøs

Recommended Posts

Guest Klyngen

Fra første gang jeg så Nemtøs' selfies og frække kommentarer her på EG tænkte jeg, at hende ville jeg virkelig gerne møde. Skrev en mail til hende og ventede spændt. Til min store glæde ville hun gerne mødes og vi aftalte sidste mandag på et motel ved Hadsten. 

Jeg ventede spændt inde på værelset. Da hun steg ud af bilen blev al luft suget ud af mig; hold nu op hvor var hun dejlig<3 fuldstændig som jeg havde regnet med. Klædt i sort med en dejlig nedringet trøje og sort kjole. Wahauuu. Jeg ku ha flået tøjet af hende og kneppet hende ude på parkeringspladsen....vi var kun lige kommet indenfor døren så kunne jeg ikke holde mig tilbage. Der blev (tunge)kysset dybt og hold op hvor var det dejligt. Hendes store barm blev æltet gennem bh og trøje og hurtigt var tøjet af hende. Hun har den mest fantastiske dejlige perfekt formede krop; dejlig blød, store dejlige bløde bryster jeg ku lege med alt det jeg ville, en lækker velsmagende fisse der blev slikket over flere omgange. Hun var drivvåd herefter fik jeg et Big time BJ helt ned til roden. Det var superlækkert og efter et (lidt for kort) knald kom dildoerne frem. Det var en sand fornøjelse at kneppe hende med dildoerne. Hun nød det i fulde drag og det var en fornøjelse at se dildo, fisse og ikke mindst lagen blive vådere og vådere indtil hun kom i dejlige orgasmer..det var storslået :D hun sluttede af med at sutte mig mens hun lå ned og til sidst skød jeg kanonen af på hendes smukke dejlige ansigt så spermen løb ned langs munden og kinderne. Herefter blev Nemtøs' store flotte bryster bundet op og hun fik bundet hænderne sammen  

Herefter ankom Langogtyk der kneppede Nemtøs mens jeg kiggede på hvilket var superfrækt. Han afsluttede på Nemtøs' mave og jeg afsluttede endnu engang med en facial :D

Jeg var nu helt flad og overlod værelset til Nemtøs og Langogtyk. 

Kære Nemtøs<3 du er simpelthen en vidunderlig dejlig og fræk kvinde. Du har den mest perfekte krop og dine dejlig øjne og frække blik vil jeg aldrig glemme<3

Jeg glæder mig til vi ses igen søde:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak  for  den  fine  anmeldelse og  dine  dejlige  ord.  Jeg  nød  dit  begærlige selskab <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Tak  for  den  fine  anmeldelse og  dine  dejlige  ord.  Jeg  nød  dit  begærlige selskab <3

Jeg nød i den grad også dig søde Nemtøs <3<3  det bliver endnu bedre næste gang:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...