Hop til indhold

Recommended Posts

Ja ja Mayweather - Det kan der selvfølgelig være noget om :-)

Nå men som sagt så gjort.

"Vovede" mig til adressen efter nem og hurtig aftale over sms og tlf.

Det var et fint besøg - Hun skilter ikke med noget som hun ikke kan holde eller stå ved.

Glimrende massage og super fin afslutning med FP

FP blev aftalt på forhånd - I den dyre ende - 1500 - men jeg tænkte, ja hvad pokker lad os se om det ikke er det værd.

Hendes alder er vel omkring 50 - de er ikke lette at bedømme de små Thaier. Absolut fin fin krop, med bryster der var hjulpet lidt på vej, uden det dog gjorde noget negativt for min oplevelse.

Hendes indlevelse var super fin - Det virkede på ingen måde som noget der bare skulle overståes.

Diskret indgang - du kan holde i gården eller bare på den nærmeste sidevej og så finde trappen ned i kælderen. Noget lavt til loft, men hvad pokker - fint og rent og nu fylder vi jo ikke så meget når det meste skal foregå vandret :-)

Absolut et besøg der kan anbefales, hvis man er til den lidt modne Thai.

Jeg kommer klart igen :-)

Redigeret af PeterG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeo skrev, den 9/14/2017 at 01:15:

hvad er priserne?

Kom tilfældigt forbi forleden - og så at der skiltes med 1 times thaimassage for kr. 400,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for opdateringen PeterG.  

Jeg er fristet. Hun er lidt over hvad jeg foretrækker aldersmæssigt, men ser ud til hun har en god krop og hvis hun det ellers er i orden derinde, går det nok :)

Er dog lidt "bob bob" med parkering... det ligner et sted hvor det er meget åbenlyst hvad der foregår, hvis nogen parkerer i gården eller på en sidevej og går derned.  Jeg må prøve at komme tilfældigt forbi og se hvordan det ser ud, nu er det jo en lys tid vi går i møde så ikke nemt at gemme sig en mørk vinteraften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...