Hop til indhold
Jensoli

foxyflirts.com

Recommended Posts

En oplevelse:

 

En pige - Emma Kirstensen- søger ny sugar daddy, på AnnonceLight siden.

 

Vi skriver nogle mails frem og tilbage, omkring hvornår vi kan mødes.  Hun fanger ikke rigtigt, hvornår det er jeg har mulighed, og skriver lidt sort.

Hun skriver så dagen før en mail, og spørger om vi ikke kan skrive om hvornår vi skal mødes på foxyflirts.com som er gratis ( det er den ikke, viser det sig.).

Efter man har oprettet sig får man nogle gratis "mønter" som anvendes til at skrive beskeder. uden mønter ingen beskeder...  Og så kan man ellers starte med at tømme sit visa kort...

 

Jeg skrev tilbage til den potentielle sugar date at jeg kun ville kommunikere med hende via mail eller sms, og så har der været tavshed lige siden.... så nu må vi se....  men alle lamper blinker!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensoli skrev, for 1 time siden:

En oplevelse:

 

En pige - Emma Kirstensen- søger ny sugar daddy, på AnnonceLight siden.

 

Vi skriver nogle mails frem og tilbage, omkring hvornår vi kan mødes.  Hun fanger ikke rigtigt, hvornår det er jeg har mulighed, og skriver lidt sort.

Hun skriver så dagen før en mail, og spørger om vi ikke kan skrive om hvornår vi skal mødes på foxyflirts.com som er gratis ( det er den ikke, viser det sig.).

Efter man har oprettet sig får man nogle gratis "mønter" som anvendes til at skrive beskeder. uden mønter ingen beskeder...  Og så kan man ellers starte med at tømme sit visa kort...

 

Jeg skrev tilbage til den potentielle sugar date at jeg kun ville kommunikere med hende via mail eller sms, og så har der været tavshed lige siden.... så nu må vi se....  men alle lamper blinker!

Det er en side som mange andre, hvor man skal betale for at sende beskeder mm. Pigerne på siden er for størstepartens vedkommende ikke ægte, liderlige og villige piger men nogen der får penge for at holde en kommunikation kørende med så mange beskeder (mod betaling) som muligt. Der har været lignende sager fremme i medierne hen over sommeren, hvor det i mange tilfælde var unge mandlige studerende der gemte sig bag profilerne.....en slags alternativt feriejob men jo i bund og grund snyd og bedrag.

Godt at dine egne lamper blinkede......;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...