Jensoli 3 Skrevet 13. September, 2017 En oplevelse: En pige - Emma Kirstensen- søger ny sugar daddy, på AnnonceLight siden. Vi skriver nogle mails frem og tilbage, omkring hvornår vi kan mødes. Hun fanger ikke rigtigt, hvornår det er jeg har mulighed, og skriver lidt sort. Hun skriver så dagen før en mail, og spørger om vi ikke kan skrive om hvornår vi skal mødes på foxyflirts.com som er gratis ( det er den ikke, viser det sig.). Efter man har oprettet sig får man nogle gratis "mønter" som anvendes til at skrive beskeder. uden mønter ingen beskeder... Og så kan man ellers starte med at tømme sit visa kort... Jeg skrev tilbage til den potentielle sugar date at jeg kun ville kommunikere med hende via mail eller sms, og så har der været tavshed lige siden.... så nu må vi se.... men alle lamper blinker! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 13. September, 2017 Jensoli skrev, for 1 time siden: En oplevelse: En pige - Emma Kirstensen- søger ny sugar daddy, på AnnonceLight siden. Vi skriver nogle mails frem og tilbage, omkring hvornår vi kan mødes. Hun fanger ikke rigtigt, hvornår det er jeg har mulighed, og skriver lidt sort. Hun skriver så dagen før en mail, og spørger om vi ikke kan skrive om hvornår vi skal mødes på foxyflirts.com som er gratis ( det er den ikke, viser det sig.). Efter man har oprettet sig får man nogle gratis "mønter" som anvendes til at skrive beskeder. uden mønter ingen beskeder... Og så kan man ellers starte med at tømme sit visa kort... Jeg skrev tilbage til den potentielle sugar date at jeg kun ville kommunikere med hende via mail eller sms, og så har der været tavshed lige siden.... så nu må vi se.... men alle lamper blinker! Det er en side som mange andre, hvor man skal betale for at sende beskeder mm. Pigerne på siden er for størstepartens vedkommende ikke ægte, liderlige og villige piger men nogen der får penge for at holde en kommunikation kørende med så mange beskeder (mod betaling) som muligt. Der har været lignende sager fremme i medierne hen over sommeren, hvor det i mange tilfælde var unge mandlige studerende der gemte sig bag profilerne.....en slags alternativt feriejob men jo i bund og grund snyd og bedrag. Godt at dine egne lamper blinkede...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler31 29 Skrevet 5. Oktober, 2017 Tak for info. Er også røget på den, men ikke længere end til mail. Det har hele tiden lugtet af fake. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg