Hop til indhold

foxyflirts.com

Featured Replies

Skrevet

En oplevelse:

En pige - Emma Kirstensen- søger ny sugar daddy, på AnnonceLight siden.

Vi skriver nogle mails frem og tilbage, omkring hvornår vi kan mødes.  Hun fanger ikke rigtigt, hvornår det er jeg har mulighed, og skriver lidt sort.

Hun skriver så dagen før en mail, og spørger om vi ikke kan skrive om hvornår vi skal mødes på foxyflirts.com som er gratis ( det er den ikke, viser det sig.).

Efter man har oprettet sig får man nogle gratis "mønter" som anvendes til at skrive beskeder. uden mønter ingen beskeder...  Og så kan man ellers starte med at tømme sit visa kort...

Jeg skrev tilbage til den potentielle sugar date at jeg kun ville kommunikere med hende via mail eller sms, og så har der været tavshed lige siden.... så nu må vi se....  men alle lamper blinker!

Skrevet
Jensoli skrev, for 1 time siden:

En oplevelse:

En pige - Emma Kirstensen- søger ny sugar daddy, på AnnonceLight siden.

Vi skriver nogle mails frem og tilbage, omkring hvornår vi kan mødes.  Hun fanger ikke rigtigt, hvornår det er jeg har mulighed, og skriver lidt sort.

Hun skriver så dagen før en mail, og spørger om vi ikke kan skrive om hvornår vi skal mødes på foxyflirts.com som er gratis ( det er den ikke, viser det sig.).

Efter man har oprettet sig får man nogle gratis "mønter" som anvendes til at skrive beskeder. uden mønter ingen beskeder...  Og så kan man ellers starte med at tømme sit visa kort...

Jeg skrev tilbage til den potentielle sugar date at jeg kun ville kommunikere med hende via mail eller sms, og så har der været tavshed lige siden.... så nu må vi se....  men alle lamper blinker!

Det er en side som mange andre, hvor man skal betale for at sende beskeder mm. Pigerne på siden er for størstepartens vedkommende ikke ægte, liderlige og villige piger men nogen der får penge for at holde en kommunikation kørende med så mange beskeder (mod betaling) som muligt. Der har været lignende sager fremme i medierne hen over sommeren, hvor det i mange tilfælde var unge mandlige studerende der gemte sig bag profilerne.....en slags alternativt feriejob men jo i bund og grund snyd og bedrag.

Godt at dine egne lamper blinkede......;)

• 3 weeks later...
Skrevet

Tak for info. Er også røget på den, men ikke længere end til mail. Det har hele tiden lugtet af fake.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.