Hop til indhold
JaHatten

Anna 19- Kom så afsted drenge! :D

Recommended Posts

Aros skrev, for 15 minutter siden:

Overfor sådan en annonce bør alle alarmklokker ringe

Jeg tror opgivelsen af de 19 år er lige så stort et falsum som jeg tror hendes billeder er

https://piknu.com/u/madzia_kacprzak

Og fordi den polske pige tidligere har arbejdet i Zillertal, kan hun ikke være flyttet til DK?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Rocksolid skrev, for 11 minutter siden:

Og fordi den polske pige tidligere har arbejdet i Zillertal, kan hun ikke være flyttet til DK?

Jeg skriver at jeg tror - normalt er sådanne annoncer fake, men det kan være undtagelsen, men holder ved mit udsagn om at være skeptiske omkring sådanne annoncer, det siger min erfaring mig.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi i dag og kan bekræfte, at billederne er af pigen. Jeg besøgte en af de andre piger på stedet, så kan kun bekræfte billeder og at hun ser fuckable ud :) 

Tak Sniper! God oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 20 timer siden:

Jeg skriver at jeg tror - normalt er sådanne annoncer fake, men det kan være undtagelsen, men holder ved mit udsagn om at være skeptiske omkring sådanne annoncer, det siger min erfaring mig.

Jeg synes at du skal praktisere din tro Ifm. dine religiøse udfoldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan berolige folk med hun ikke er for ung.

Hende jeg mødte var omkring 25 og bestemt ikke ny i faget som der reklameres med.

Ok service og pigen er ok. Men ikke så ung og tynd som på billederne.

 

Så gik skuffet derfra. Havde været en bedre oplevelse, hvis annoncen ikke havde lovet mere end der blev leveret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...