Hop til indhold
cumonface

Fabienne ( moden dame )

Recommended Posts

Samme sted som søde Natalia sammen med nice selfis overbeviste mig om at besøge Fabienne hvilket skulle vise sig at være en god ide. Nem at lave aftale med, dejlig smil ved modtagelsen og talte godt engelsk. Sød, hjælpsom med en dejlig fyldig berøringsvillig krop og masser af tunge kys betød en virkelig god oplevelse. Så hvis det ikke skal være en ung pige så kan jeg ikke nok anbefale denne dejlige moden kvinde ( 30 år ). Gentagelse fare stensikkert.

Hi Fabienne. Thank you for the way you were with me.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 4 timer siden:

Samme sted som søde Natalia sammen med nice selfis overbeviste mig om at besøge Fabienne hvilket skulle vise sig at være en god ide. Nem at lave aftale med, dejlig smil ved modtagelsen og talte godt engelsk. Sød, hjælpsom med en dejlig fyldig berøringsvillig krop og masser af tunge kys betød en virkelig god oplevelse. Så hvis det ikke skal være en ung pige så kan jeg ikke nok anbefale denne dejlige moden kvinde ( 30 år ). Gentagelse fare stensikkert.

Hi Fabienne. Thank you for the way you were with me.

Undskyld, men "fyldig" krop? Er det så gamle billeder? Pigen på billederne er slank!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Wanker

Hej Cumonface.

Hviken bydel snakker vi om ?

Hvordan var stedet ?

Er det diskret ?

Gider ikke kælder eller lign, men foretrækker en reel lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, for 14 timer siden:

Undskyld, men "fyldig" krop? Er det så gamle billeder? Pigen på billederne er slank!

 Med fyldig menes i min verden ikke tynd, ikke buttet eller fed men med kvindelig former. Dejlig fast stor numse og pæne ikke for store bryster. Glamour billeder giver aldrig det rigtige billede har jeg i hver tilfælde lært men hendes selfis er hende.

Wanker skrev, for 12 timer siden:

Hej Cumonface.

Hviken bydel snakker vi om ?

Hvordan var stedet ?

Er det diskret ?

Gider ikke kælder eller lign, men foretrækker en reel lejlighed.

Østerbro og i en stue lejlighed. Næsten ingen biler eller mennesker i nærheden om dagen de gange jeg har været der.

shiny skrev, for 12 timer siden:

Moden? Som 30-årig?? Tror de fleste herinde regner hende på billederne for " yngre"

Glamour billeder giver aldrig det rigtige billede har jeg i hver tilfælde lært men hendes selfis er hende. Jeg spurgte og hun sagde hun var 30 år. Det vil jeg kalde en moden kvinde. Vil igen sige at skal det ikke være en ung pige og bare et hurtigt knald men en god gfe oplevelse med en erfaren dejlig kvinde så er Fabienne et sikker bud.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...