Hop til indhold
Amanda Doll

Når enden er god.....

Recommended Posts

Jeg var i starten af august en smule udfordret, da jeg har en fast gæst, der søgt en special oplevelse. Min gæst ønskede muligheden for at kunne filme vores aftale udendørs. Efter længere tids forspørgelser, kom jeg i tanke om FKK-klubben i Flensburg P-CLUB. De var utrolige hjælpsomme, de lod os låne deres have uden omkostninger, eller andet roderi.

Min gæst er en herre fra Norge, der har en en cute fetish med golden showers, og han finder det ekstra frækt at kunne få lov at filme det hele, så da vi ankommer til P-CLUB skynder jeg mig ind og snakker med dem på tysk, da engelsk ikke er tyskernes force, og får så afvide fra den søde pige på vagt hvilken områder vi må og kan opholde os i. Vi går ud i haven og ligger os tilrette, han får tændt og gjordt sine 3 kamara klar, og vi går i gang med at hygge os, dog en smule nervøs for om nogen kan se os, da vi kan se et lille område hvor det var muligt at kigge ind. uden vi har bemærket det er der kommet flere gæster i huset, og vi bliver obseveret uden vi har opdaget dem, så midt i jeg rider min gæst, opdager jeg en ældre tysk herre der sidder og spiller med sig selv, samtidige med at det er tydeligt at han gerne vil over til os. Dette gør min søde gæst en smule nervøs (og mig med) og vi ligger os ned og snakker en 5-10 min. Da er vores held det at den dejlige pige på vagt får en gæst, og de vælger også at sætte sig ud i have, hvilket tager opmærksomheden fra os til dem af den venlige og horny medbeskuere, og han begynder at prøve at cirkle dem som et andet rovdyr, de ligger sig i den modsatte ende af den enorme have, og ligger præcis af så vi alle 4 ikke kan se hinanden. Hvilket gør at vores medbeskuere til sidste opgiver at få lov at være med og giver os ro ved at gå ind - da klokken nærmer sig 15 tiden er vi ved at være færdig og min gæst har fået det nødvendige film matriale, så vi kan pakke sammen og komme hjem ad - Da får vi os lov til at tage et bad ved P-CLUB uden problemer. Jeg har selv arbejdet et par mrd i P-CLUB for en del år siden, og jeg må sige at steddet er blevet utroligt pænt, lækkert og dejligt, dog var jeg ikke oppe og se pigeværelserne, så kan kun udtale mig om hvor pænt der så ud i den nederste del af klubben. De er også blevet end del venligere med årene, og det var generalt en utrolig dejlig oplevelse, med hjælp fra P-CLUB og deres medarbejdere

 

Så er du i nærheden af grænsen til tyskland, og lysten melder sig, så vil det være en god ide at stikke pikken forbi her ;P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...