Hop til indhold
RimligRar

2 girls 30min 1000 2 time cum Svendborg

Recommended Posts

RimligRar skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/234696

Det ligner et godt tilbud men jeg synes ikke de får meget omtalt, hverken godt eller skidt.

Det kan vel ikke passe de aldrig får besøg, de har jo snart været der længe?

De er vel ved at spare samme til togbillet til Odense. ;-) Har selv overvejet at skulle prøve en tur hos dem. Ariana er jo bare gude smuk i mine øjne og xybabe ser da heller ikke værst ud, hvis da ellers billederne er ægte. Og det kan man vist godt regne med de er det sted. Så måske man kan kneppe xybabe mens man kigger på Ariana. Der står ikke rigtigt noget om hvad den duo indebærer. Om man kan kneppe dem begge på skift eller man måske er så heldig at se dem lege med hinanden. :-)

Ariana har været her adskillige gange, så mon ikke hun har kunder nok. Ellers var hun næppe kommet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev til Ariannes "veninde" sidste uge og forespurgte på om de var ledige på et bestemt tidspunkt. Fik besked retur med adressen.skrev så igen om de så var ledige på tidspunktet, men fik et svar som jeg ikke fattede en brik af. Så 3 besked hvor jeg skrev at hvis de ikke bekræftede at de var ledige, turde jeg ikke køre helt til Svendborg. Derefter hørte jeg ikke mere, så besøg blev det desværre ikke til. 

Pris er ellers vildt billigt for 2 piger med 2 udløsninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske man skulle tage en tur for holdet i weekenden hvis tiden tillader det. Jeg har da heldigvis ikke så langt at gå hvis jeg bliver brændt af. Må hellere nøjes med 1 gange udløsning - kan sgu alligevel ikke to gange inden for en halv time længere. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

kan sgu alligevel ikke to gange inden for en halv time længere. ;-) 

Mon ikke piger med den slags tilbud satser på netop dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu også lige meget om man kan, eller ikke kan flere gange. Men 2 hotte piger som må bolles, slikkes og overgramses til den pris, så er det ok kun at komme 1 gang. Må erkende at det også er yderst sjældent jeg når de 2 gange, men tit er arbejdet på vej mod nr.2 også værd at tage med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er pris sat ned til kr.800.- for 30 min og kr.1200.- for 60 min. Fuck det er billigt for 2 piger.

øv at man ikke har tid de næste 2 dage hvor tilbuddet åbenbart gælder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 4 timer siden:

Hehe de må mangle penge :P 

Ja, tror det er derfor de arbejder som glædespiger.

Og så kan jeg selvfølgelig ikke få tid til det i aften. Men deres annonce er heller ikke på i dag, så måske de er stoppet for denne gang. Men kan da håbe de kommer tilbage. Men - det skal da så også lige siges at det før er set at lige akkurat Ariana har skrevet i sin annonce at det kun er f. eks. to dage, men så er hun der alligevel dagen efter. Det må tiden vise, ellers sparer jeg da de penge denne gang. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...