Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228999

 

Jeg har besøgt denne kvinde og jeg må sige fra starten at det er den samme som for nogle år siden gik under Buttet Q i Fredericia. Der ligger rigeligt med advarsler på siden omkring hende.

Da jeg læser annoncen er jeg helt klar på hende, lige min type,så jeg får lavet en aftale. Lige da hun åbner døren, kan jeg godt se hun ser lidt bekendt ud. Hun står i bh og g-streng og da hun vender sig rundt, ser jeg hendes tattoo på røven og så går det op for mig hvem hun er. En lynhurtig afklaring i hovedet mellem benene gør at jeg vælger at prøve. Jeg var virkelig liderlig og tænker at hun nok er blevet ældre og har lært kundepleje...  

Med hendes historie i baghovedet kan jeg kun blive overrasket... Men ak nej... Ingen kys, meget lidt berøringer, kun knep bagfra og midt i akten gjorde det ondt i fissen (mange kunder og lidt stor pik... Undskyldninger...) og ingen anal. Jeg blev færdig og end off story... Jeg kommer IKKE igen.

Nu er i advaret... Det er egen skyld hvis i besøger hende.

Lidt positivt skal der da være... Hun har tabt sig en del og hun har fundet ud af at komme makeup i hovedet, så hun er faktisk en rigtig pæn pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for erfaringen... Har også kigget på hende gennem et stykke tid. Hun "cykler" på skift rundt mellem Fredericia/Middelfart/Vejle og omegn. Hende kommer jeg ikke til at spilde hverken én krone eller ét minut på!!

Nogen der ved om det er samme kvinde, som reklamere med GB i morgen i Vejle? Hendes mål og alder ganske tæt på at være stort set de samme som ovenstående https://annoncelight.dk/showad/234798

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende også i Tirsdags, og jeg vil heller aldrig prøve hende igen, generelt bare dårlig service, hun suttede cirka 5 sekunder, rev så i banditten i 2 minutter, og så ville hun have den bagfra, og det var det. 

Lovingboobs, hun reklamerede overfor mig med hendes gangbang Torsdag, og der var allerede 5 tilmeldte sagde hun, så det er samme pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilskrive mig tråd starters indlæg. Det er nok de ærgeligste penge jeg har brugt på en GP, rent sexualt og de nemmeste tjent penge for hende. Meget begrænset bj, en handjob lidt bagfra knap 2-3 min også en river med afgang. Så skuffet og dårlig service ...spar jeres penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ... sikke noget sludder ... jeg synes måske i burde sige til mig hvis i er utilfreds - jeg kan også skrive om mine oplevelser med jer herinde men jeg vælger at holde mund ... snois - du glemte vidst at fortælle hvad du ellers købte af mig .. og Mortenh , du virkede ellers meget tilfreds under "akten"!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentlemannclub

Min mor har lært mig en god ting i livet.

Har du intet pænt og sige om folk, så tie stille.

Ea har jeg besøgt en del gange og jeg nyder neget hendes selskab. Jeg bliver altid mødt i døren af et stort smil, et lækkert bad inden legen, så tisleif ikke stinker. 

Jeg har en sindsyg god kemi med hende og har altid forladt lejligheden igen med et stort smil på læben.

Hende s ydelser fejler intet overfor mig, selvom det er mig der nyder hende og meget lidt den anden vej. 

Om så cykler fre n og tilbage imellem de forskellige steder, kan vi andre være ligeglad med. Det er der mange piger der gør og det er vel for at nå alle de fyre der vil møde et dejligt væsen som ea. 

Ea er en af de varmeste piger jeg længe har mødt og jeg kan kun sige at hvis I andre har fået en dårlig oplevelse, så er der ikke ren spandfuld, men et landsfuld af piger derude.

Jeg har alle dage siddet og luret op eroguide udefra for udelukkende og læse historier og grine af de fyre som trods de var tyk bag ørerne at de alligevel vovede sig ind i løvens hule.

Jeg vil altid besøge ea når jeg kan for hun har det mest varmeste hjerte af alle de piger jeg har mødt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemannclub skrev, for 1 time siden:

Min mor har lært mig en god ting i livet.

Har du intet pænt og sige om folk, så tie stille.

Ea har jeg besøgt en del gange og jeg nyder neget hendes selskab. Jeg bliver altid mødt i døren af et stort smil, et lækkert bad inden legen, så tisleif ikke stinker. 

Jeg har en sindsyg god kemi med hende og har altid forladt lejligheden igen med et stort smil på læben.

Hende s ydelser fejler intet overfor mig, selvom det er mig der nyder hende og meget lidt den anden vej. 

Om så cykler fre n og tilbage imellem de forskellige steder, kan vi andre være ligeglad med. Det er der mange piger der gør og det er vel for at nå alle de fyre der vil møde et dejligt væsen som ea. 

Ea er en af de varmeste piger jeg længe har mødt og jeg kan kun sige at hvis I andre har fået en dårlig oplevelse, så er der ikke ren spandfuld, men et landsfuld af piger derude.

Jeg har alle dage siddet og luret op eroguide udefra for udelukkende og læse historier og grine af de fyre som trods de var tyk bag ørerne at de alligevel vovede sig ind i løvens hule.

Jeg vil altid besøge ea når jeg kan for hun har det mest varmeste hjerte af alle de piger jeg har mødt.

 

Hejsa!

Jeg har også lært forskelligt af min mor - faktisk mindes jeg også den sætning, med at hvis man intet pænt har at sige om andre, så er det bedre at tie stille - men da vi befinder os i et forum, hvor man deler oplevelser - gode og dårlige, så ville det blive en smule ensformigt hvis vi alle klappede hinanden på ryggen og kun roste, og samtidig ville denne side være fuldstændig ligegyldig - og tanken er vel at hjælpe hinanden til at undgå dårlige oplevelser. Jeg lærte så også af min mor, at smag og behag er forskelligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 13/9/2017 at 16:26:

Tak for erfaringen... Har også kigget på hende gennem et stykke tid. Hun "cykler" på skift rundt mellem Fredericia/Middelfart/Vejle og omegn. Hende kommer jeg ikke til at spilde hverken én krone eller ét minut på!!

Nogen der ved om det er samme kvinde, som reklamere med GB i morgen i Vejle? Hendes mål og alder ganske tæt på at være stort set de samme som ovenstående https://annoncelight.dk/showad/234798

Jeg afholdte GB i går i Vejle, så hvis i mener mig.. så er svaret nej, det er ikke mig som omtales her.

Redigeret af maria30dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemannclub skrev, for 2 timer siden:

Min mor har lært mig en god ting i livet.

Har du intet pænt og sige om folk, så tie stille.

Ea har jeg besøgt en del gange og jeg nyder neget hendes selskab. Jeg bliver altid mødt i døren af et stort smil, et lækkert bad inden legen, så tisleif ikke stinker. 

Jeg har en sindsyg god kemi med hende og har altid forladt lejligheden igen med et stort smil på læben.

Hende s ydelser fejler intet overfor mig, selvom det er mig der nyder hende og meget lidt den anden vej. 

Om så cykler fre n og tilbage imellem de forskellige steder, kan vi andre være ligeglad med. Det er der mange piger der gør og det er vel for at nå alle de fyre der vil møde et dejligt væsen som ea. 

Ea er en af de varmeste piger jeg længe har mødt og jeg kan kun sige at hvis I andre har fået en dårlig oplevelse, så er der ikke ren spandfuld, men et landsfuld af piger derude.

Jeg har alle dage siddet og luret op eroguide udefra for udelukkende og læse historier og grine af de fyre som trods de var tyk bag ørerne at de alligevel vovede sig ind i løvens hule.

Jeg vil altid besøge ea når jeg kan for hun har det mest varmeste hjerte af alle de piger jeg har mødt.

 

Dejligt med en ny bruger!  Velkommen til ;)

Som Ferdinand skriver, så er det et forum hvor vi deler gode og mindre gode oplevelser.

Men jeg vil da gerne gøre en undtagelse, og tie stille hvis jeg ikke har noget pænt at sige. Jeg har nemlig også besøgt Ea!

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, den 13/9/2017 at 21:32:

Jeg besøgte hende også i Tirsdags, og jeg vil heller aldrig prøve hende igen, generelt bare dårlig service, hun suttede cirka 5 sekunder, rev så i banditten i 2 minutter, og så ville hun have den bagfra, og det var det. 

Lovingboobs, hun reklamerede overfor mig med hendes gangbang Torsdag, og der var allerede 5 tilmeldte sagde hun, så det er samme pige.

Kan du huske overskriften på det GB Torsdag som du fik reklame på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

oplevelsen passer meget godt på trådstarteren og de andre negative indlæg. hold jer væk fra hende, medmindre i vil spilde jeres penge. 
udover at hun ikke lover det hun skriver i annoncen så er der ikke en særlig dejlig gunstige duft nedefra hos hende og hun har dårlige ånde. 

 

en anden ting er til alle der læser det her. prøv læg to og to sammen. vi har 4 der skriver negativt om hende og historien er næsten 100% lignende og identisk omrking den dårlige oplevelse de forskellige har haft med Ea. så kommer Ea lige pludseligt og fortæller at det er noget sludder...hahaha..og så en ny bruger nogle timer senere der fortæller at hun lever op til annoncen...hahaha..

analyse og sandsynlighedsregning (Matematik)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentlemannclub

Jeg skriver ingen steder at hun lever op til sin annonce, jeg siger blot at hun aldrig har skuffet mig. Der er 2 til en tango og oplevelsen har været tilfredsstille hver gang. Og dårlig ånde og fæl lugt, det kan jeg slet ikke genkende da hun altid har været i bad før mit besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kinky67
Gentlemannclub skrev, for 22 minutter siden:

Jeg skriver ingen steder at hun lever op til sin annonce, jeg siger blot at hun aldrig har skuffet mig. Der er 2 til en tango og oplevelsen har været tilfredsstille hver gang. Og dårlig ånde og fæl lugt, det kan jeg slet ikke genkende da hun altid har været i bad før mit besøg.

 

Ja det lugter sku langt væk  af ????????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemannclub skrev, for 58 minutter siden:

Jeg skriver ingen steder at hun lever op til sin annonce, jeg siger blot at hun aldrig har skuffet mig. Der er 2 til en tango og oplevelsen har været tilfredsstille hver gang. Og dårlig ånde og fæl lugt, det kan jeg slet ikke genkende da hun altid har været i bad før mit besøg.

 

at hun aldrig har skuffet dig er vel en hentydning til at hun lever op til sin annonce. men okay, hun har bare aldrig skuffet dig og det har været en god oplevelse hver gang. selvfølgelig er der 2 til en tango og der skal være noget imellem hinanden før det bliver en god oplevelse. men læs selv hvad de fleste skriver, samme negative oplevelse og behandling, siger noget om pigen. bare fordi man har taget et bad er ikke ens betydning med at man lugter godt og bare fordi man har børstet sine tænder og mund, er heller ikke ens betydning med at man har gode ånde.

jeg skriver ingen steder at hun har en fæl lugt, jeg siger blot at hun har en dårlig lugt...LOL... Gentlemannclub jeg er sikker på at du skriver for hende og det du skriver er bare løgn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
blazeplay skrev, for 53 minutter siden:

at hun aldrig har skuffet dig er vel en hentydning til at hun lever op til sin annonce. men okay, hun har bare aldrig skuffet dig og det har været en god oplevelse hver gang. selvfølgelig er der 2 til en tango og der skal være noget imellem hinanden før det bliver en god oplevelse. men læs selv hvad de fleste skriver, samme negative oplevelse og behandling, siger noget om pigen. bare fordi man har taget et bad er ikke ens betydning med at man lugter godt og bare fordi man har børstet sine tænder og mund, er heller ikke ens betydning med at man har gode ånde.

jeg skriver ingen steder at hun har en fæl lugt, jeg siger blot at hun har en dårlig lugt...LOL... Gentlemannclub jeg er sikker på at du skriver for hende og det du skriver er bare løgn.

det er sgu tyndt at begynde at skrive her at det en anden har skrevet bare er løgn (tyndt = userøst)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentlemannclub
blazeplay skrev, 1 time siden:

at hun aldrig har skuffet dig er vel en hentydning til at hun lever op til sin annonce. men okay, hun har bare aldrig skuffet dig og det har været en god oplevelse hver gang. selvfølgelig er der 2 til en tango og der skal være noget imellem hinanden før det bliver en god oplevelse. men læs selv hvad de fleste skriver, samme negative oplevelse og behandling, siger noget om pigen. bare fordi man har taget et bad er ikke ens betydning med at man lugter godt og bare fordi man har børstet sine tænder og mund, er heller ikke ens betydning med at man har gode ånde.

jeg skriver ingen steder at hun har en fæl lugt, jeg siger blot at hun har en dårlig lugt...LOL... Gentlemannclub jeg er sikker på at du skriver for hende og det du skriver er bare løgn.

Jeg laver ingen reklame for hende, det klarer hun selv og det går strygende. Jeg er bare en alm fast kunde hos hende og har ingen problemer med hendes service overfor mig. 

Hun er min faste gp og klart man forsvarer sin gp, det ville alle og enhver gøre. Jeg trækker mig ud af denne tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 5 timer siden:

det er sgu tyndt at begynde at skrive her at det en anden har skrevet bare er løgn (tyndt = userøst)

der er nogle grunde til det. læs og se tråden godt igennem.  hvis du ikke kan se det, så har du ikke lagt mærke til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
maria30dk skrev, for 22 timer siden:

Kan du huske overskriften på det GB Torsdag som du fik reklame på ?

Hun kaldte det vist ikke noget, hun fortalte mig bare at det var Torsdag formiddag, og der indtil videre var 5 tilmeldte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ea Vejle skrev, den 15/9/2017 at 00:04:

Hej ... sikke noget sludder ... jeg synes måske i burde sige til mig hvis i er utilfreds - jeg kan også skrive om mine oplevelser med jer herinde men jeg vælger at holde mund ... snois - du glemte vidst at fortælle hvad du ellers købte af mig .. og Mortenh , du virkede ellers meget tilfreds under "akten"!

Det er beskemt ikke en situation jeg har lyst til at diskutere ude hos en GP. Jeg er ude mærket klar over at at købte noget af dig, men det er jo sagen uvedkommende. Jeg har fortalt ærligt om mit besøg og oplevelser hos dig.

Jeg ved godt at jeg har løjet for dig inden jeg smutter igen, men hvad får jeg ud af at klage??? En ny omgang på husets regning? Rabat til samme oplevelse? Jeg kan jo heller ikke klage til ombudsmanden for falsk varedeklaration ;-). 

Det jeg synes der er rigtig ærgerligt.. Er at der ikke er sket ret meget i oplevelsen siden jeg sidst besøgte dig i Fredericia. Det er den samme behandling 99% får. Det giver indslagene mig jo ret i. 

Jeg er sikker på at du sikkert er en skide sød pige med masser at humor og du kan sikkert en masse gode frække ting med dine kærester, men det er jo en helt anden snak og det skal der jo også være forskel på :-).

 

Jeg vil så også lige indskyde som en sidebemærkning at der ved mit besøg hos Ea, absolut ikke var nogen dårlige lugte OVERHOVEDET! Det var skam en udsøgt fornøjelse at slikke Ea ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...