Hop til indhold
vexxer

Vesterbro 139 Od. C

Recommended Posts

vexxer skrev, for 5 timer siden:

Hvad er der præcis "åben" for der? 

Jeg har aldrig set stedet før i dag. Der er ikke noget nummer eller noget ved døren. 

Ville være langt nemmere at svare på hvis du havde krydret din forespørgsel med et link til hvor du har set der er "åbent hus". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Ville være langt nemmere at svare på hvis du havde krydret din forespørgsel med et link til hvor du har set der er "åbent hus". 

Jeg kom tilfældigvis fysisk forbi adressen og derfor har jeg ikke mere info. 

Men efter at have søgt på google står der at det er et thaisted. Jeg har dog aldrig hørt om det.

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahhhh kiggede lige adressen på Google Maps. Her tror jeg du får byens billigste Thai-massage/fisse. Desværre er det så også noget af det ringeste jeg endnu har givet penge for. Heldigvis kostede et knald også kun 400 kr men var måske nok kun 250 kr værd. Kan ikke huske hvornår jeg var der, så måske kan det have ændret sig. Kan dog huske at det var koldt uden for, og nærmest lige så koldt inde i deres tarvelige lokaler. Men igen - det er længe siden så kan have ændret sig. :-) Tag en tur for holdet, men sig ikke du ikke var advaret. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gammelt thai bordel af meget svingende kvalitet.

men man kan altid være heldig at rende ind i en lækker lille en, omvendt kan det også være en der virkelig ikke er særligt lækker..:)

Redigeret af Mr. Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen på stedet er i EB i dag. :-) Den gang jeg var der stemte priserne hun sagde i telefonen ikke overens med dem på stedet. Men da jeg gjorde opmærksom på det var der ingen problemer med at få det til den "rigtige" pris. Det var 400 for et (halvsløjt) knald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...