Hop til indhold
Guest bombrn

Ang dårlige oplevelser

Recommended Posts

Guest bombrn

Jeg har kun haft gode oplevelser altså jeg har gået så langt og mødtes med, den sunde fornuft sortere de useriøse fra. 

Mødtes med en buttede blondine i Kbh, hvor vi aftale at gå i Adam og Eva, det var så sådan men swingerklub mødom sku tages:):)

så har jeg mødtes med en fra Næstved som var super seriøs. 

En fra Nakskov, med modelkrop, er ellersmest til buttede kvinder, men var sku frækt, hun lige sviger sig hen over en og sætter sig galant over sin pik. 

Også en i nyk f 

så gode gode oplevelser herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Må sige at jeg kun kan holde med bombrn ift at det kun har været gode oplevelser

 

Har mødt en på 25 fra Ikast. Skidesød og kunne virkelig mærke når hun suttede, missen bar dog præg af en fødsel

En på 23 fra Ikast. Igen en skidesød pige. 

En på 38 øst for Viborg som jeg mødte 3-4 gange. Dejlig sex og sød pige

Der var en fra Sunds hvor det virkede lidt prof og koldt, men dejlig at kneppe var hun nu

En fra Viborg hvor kroppen virkelig bar præg af en fødsel. Men hun havde et så vidunderligt ansigt og var så skidesød at det var en god oplevelse alligevel

Ingen af dem er på siden mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun mødt en inde fra sugardating og har også kun positivt og sige om hende. 

Som topic skriver har jeg sorteret dem fra hvor jeg har haft en dårlig fornemmelse eller været i tvivl 

så har brugt min sunde fornuft og skrevet lidt mere end 2 beskeder med pigen så man ved man er 100 % enig om hvad der skal ske

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi ikke lave dette forum-tråd om, til anbefalinger og ikke advarsler.  :)
95% af disse sugar babes er useriøse, så lad os have fokus på dem som virker LOL

god weekend !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...