Hop til indhold

Recommended Posts

Var tidligere på besøg ved Emma i dag men blev så ringet op af Madam M som ville give mig lov til at komme igen og lære at sutte en pik - det kom jeg så til mens både Madam M og Emma tilde så på. Virkelig dominaer som man gerne vil gøre sig fortjent til at komme på besøg ved.

tak for et par dejlige oplevelser. i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

forstår virkelig ikke ideen ved at sutte pik på en domina, altså tænder du på tissemand så tager dog den ægte vare nemlig en mand og blæs ham af til himlen.

bare min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Modenmand skrev, for 26 minutter siden:

forstår virkelig ikke ideen ved at sutte pik på en domina, altså tænder du på tissemand så tager dog den ægte vare nemlig en mand og blæs ham af til himlen.

bare min mening.

kære  modenmand, nu var det så en slavesammenføring  med  en RIGTIG-.ÆGTE  pik, Som han har plaget om at få lov til at prøve,og muligheden viste sig idag  ;-)

Madame M

Redigeret af Madame M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame M skrev, for 40 minutter siden:

kære  modenmand, nu var det så en slavesammenføring  med  en RIGTIG-.ÆGTE  pik, Som han har plaget om at få lov til at prøve,og muligheden viste sig idag  ;-)

Madame M

nåår okay. hvor er du dog sød :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand skrev, 1 time siden:

forstår virkelig ikke ideen ved at sutte pik på en domina, altså tænder du på tissemand så tager dog den ægte vare nemlig en mand og blæs ham af til himlen.

bare min mening.

For en slave der søger ydmygelse får et kik af, at slikke enten en Dominas strapon, eller en anden slaves pik.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver sine lyster for sine penge. Så længe det ikke generer andre og holder sig inden for lovens grænser synes jeg det er fint man fortæller om det her. Kunne jo være at man selv fik lyst til at prøve et eller andet nyt. Så ser sgu frem til at høre om andres "perverse lyster". :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...