Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712

Mens jeg venter på Bee, skal jeg jo underholdes lidt en gang imellem, så idag prøvede jeg Da. Havde bestilt 60 min. FP til kr.1200.-

Tror Da er aldersmæssigt som Bee, altså i 40'erne. Hun har store bløde bryster og en fin krop.

massage var god og afvekslende mellem tryk - blid massage - tryk med albue, og isæt ballerne fik en del opmærksomhed. Tit når man er færdig og skal vende sig, bliver opmærksomheden straks vendt mod lillemand, men med Da fik forsiden også massage fra top til tå, inden vi skulle over til sex.

hun gav et meget godt blowjob som veklede meget mellem kun tunge, helt i munden og boller og skærfet, hun brugte også sine bryster, så jeg gav hendes spansk mens hun slugte hovedet hver gang hun trak sig nedefter. Jeg lagde hende på briks og slikkede hende, og det kunne hun helt sikkert lide, hun vibrerede med underlivet og gramsede på sine egne bryster.

stillede mig så på gulvet og fik hende til at guffe lidt igen, inden kondom kom på og jeg tog hende i doggy. Lagde hende på ryggen med ben i vejret, mens jeg blev færdig. Briksen er skide god i højden hvis man står på gulvet og knepper hende på briksen. Hun virkede stram og lavede ansigtsudtryk som om jeg var stor, men det må altså være fordi hun er stram. Fik aftørring og en flaske vand, og så afsted med mig igen.

en godkendt oplevelse med en pige som godt ville gøre det så godt for mig som muligt.

Nu må Bee gerne snart komme igen, og det skulle hun også i næste måned, gad vist om jeg kan holde mig indtil da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...