Hop til indhold
KBH-M

Har brug for lidt opmuntring

Recommended Posts

Ved sq godt at dette bliver lidt svært ........ er trist i dag og har brug for en god oplevelse til, at give mig humøret tilbage.

Derfor, varm blid kvinde, alder stort set underordnet, store ægte bryster (gerne meget meget store), gerne privat. Hun skal kunne rumme, at jeg ikke er den store humørbombe i dag ....... det skal dog nok komme under besøget :-)

Jeg vil bare gerne have lov til, at leget meget med hendes bryster og så en eller anden afslutning (egentlig ikke så interessant, bare "det" sker).

Område: Amager, Storkøbenhavn, Vestegnen.

 

Kan I hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
KBH-M skrev, for 11 minutter siden:

Ved sq godt at dette bliver lidt svært ........ er trist i dag og har brug for en god oplevelse til, at give mig humøret tilbage.

Derfor, varm blid kvinde, alder stort set underordnet, store ægte bryster (gerne meget meget store), gerne privat. Hun skal kunne rumme, at jeg ikke er den store humørbombe i dag ....... det skal dog nok komme under besøget :-)

Jeg vil bare gerne have lov til, at leget meget med hendes bryster og så en eller anden afslutning (egentlig ikke så interessant, bare "det" sker).

Område: Amager, Storkøbenhavn, Vestegnen.

 

Kan I hjælpe?

Jeg har besøgt Amanda xxx i Valby et par gange 81 90 13 19 et par gange fordi hun er billig og har kæmpestore naturlige bryster... hun er mørk og ellers ikke specielt lækker, men brysterne er store og du kan røre, sutte og hive i dem alt det du vil for kr 500. Håber det hjælper på humøret :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indspark - besøgte hende for en måneds tid siden - hun gik sq lidt for meget all in på "hvor er du lækker", "hvor har jeg savnet en mand som dig", "Du skal kneppe mig nu og hårdt"-faktoren.

Men ellers var det da et bud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
KBH-M skrev, for 1 minut siden:

Tak for indspark - besøgte hende for en måneds tid siden - hun gik sq lidt for meget all in på "hvor er du lækker", "hvor har jeg savnet en mand som dig", "Du skal kneppe mig nu og hårdt"-faktoren.

Men ellers var det da et bud :-)

Det har hun sgu aldrig sagt til mig så.... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
KBH-M skrev, Lige nu:

Tror hun var ramt af en Portvins-Tsunami, så jeg tror ikke du skal tage det som et udtryg for min lækkerhed :-)

a haha good stuff ! vi har vel alle vore slidte charme... sidst ville jeg tage hende bagfra og da hun vendte røven til fortrød jeg lidt da hun er pænt tyk og slasket - men gennemførte alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...