mister1 3 Skrevet 12. September, 2017 Et helt fantastisk besøg. En Domina med et utroligt blik og indlevelse - hun kan være blid, som hård, en flot kvinde som man kun kan lade sig ydmyge af. hun skal besøgs igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrGentleman14 35 Skrevet 12. September, 2017 mister1 skrev, for 1 time siden: Et helt fantastisk besøg. En Domina med et utroligt blik og indlevelse - hun kan være blid, som hård, en flot kvinde som man kun kan lade sig ydmyge af. hun skal besøgs igen. Et link evt.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 12. September, 2017 (edited) Det tog lige så lang tid at finde det selv ved at bruge søgefeltet oppe i højre hjørne af denne side , som at spørge efter et link @MrGentleman14 http://emma-tilde.webnode.dk/ Redigeret 12. September, 2017 af pallehansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrGentleman14 35 Skrevet 13. September, 2017 Haha, ja jeg fandt faktisk også selv hurtigt hendes profil efterfølgende @pallehansen .. Dovenskaben længe leve lol! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SBN75 9 Skrevet 26. September, 2017 Var på besøg hos Emma-Tilde i dag.. wow. Jeg er fan. Hun er virkelig langt mere lækker end på hendes billeder. Sød, rar, velformuleret og pisse fræk. Jeg havde booket 1 time og det er jeg glad for. Akten vil jeg ikke komme nærmere ind på, da jeg ikke rigtig var i mit es. Det var bestemt ikke hendes skyld. Men nok mere pga stress mm. Anyway jeg bookede en tid igen næste uge. Hende bliver jeg simpelthen nødt til at lege med igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SBN75 9 Skrevet 3. Oktober, 2017 (edited) Netop hjemvendt efter endnu et besøg. Endnu mere begejstret for Emma-Tilde. Hun er intet mere end fantastisk. Den skønneste pige jeg nogensinde har mødt. Den pige kunne sagtens ruinere mig. Jeg skal helt bestemt besøge hende mange gange endnu. Redigeret 3. Oktober, 2017 af SBN75 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg