Hop til indhold
Souhaite

Nong, Any og RP

Recommended Posts

Sproget skal fanme ha en mindre opgradering, RP (røvpuling og de lidt grimmere dunster ved RP man indimellem kommer ud for ved den form for sex er lige på kanten), Vi ka sku da godt snakke lidt bedre.

Det var nu Stivert jeg ville høre om han har en anmeldelse på analsex med de to modne damer Nong og Any og muligvis fra andre

Det er noget siden jeg har haft fornøjelsen med dem, herfor gerne en nyt om. Dengang var det godt, lidt slap ringmuskel måske og de havde begge  nogle blå mærker fra de fuckkæppe der nu engang var anløbet over tid. Man skal helst kneppe med begge før for mange andre har dyppet snablen. Når man er sidst bliver det noget ligegyldigt shit.  Nong og Any vil gerne kneppes helt i bund og de der thaiskeder er noget mindre i dybden (og i bredden i hvert fald ved de yngre piger) for thainumser er det ligegyldigt. Så med  pikken der roder rundt langt oppe i kussen (det er skøønt) får de fanme ikke flere børn i dette liv. Ikke med alle de rumsterstænger der kører afsted.

Jeg fik en anal i Østergade (Randers) den anden dag. Ingen anmeldelse, for det sted kan overhovedet ikke anbefalsés. Kedeligt sted og helt ligegyldig sex, massagen var ringere. Prisen blev en femmer.

Stivert jeg venter på nyt.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...