Hop til indhold
KnudSan

Gib, Amata Vejle. Lige mig

Recommended Posts

Var i weekenden på thai kik i Vejle

http://annoncelight.dk/showad/229608

Gib som jeg havde læst en del om blev besøgt.

Dejlig velkomst og behageligt med det samme.

Fino massage på ryg, hals og ben, lidt berøring og undskyld , men helt OK. Da jeg vendte rundt og hun lige strejfede , så blev den stiv med det samme, blev pænt undskyldt med et stort smil. Vi fandt frem til, at tage det hele. Fransk uden og gummi når den skulle ind der (der blev peget).

Gib tog tøjet af og hun havde den lille bløde thai krop, en skøn lille fast numse og så har hun nogle små bryster, lige som jeg nyder hos thai kvinderne.

Da hun sluttede, der måtte jeg gøre alt for ikke at komme, så blev hun slikket, det var skønt og hurtigt på med gummi, Gib ville have den nu, der blev elsket heftigt og jeg holdt total igen for ikke at komme, det var så skønt.

Gummiet blev pillet af og hånden taget i brug, men jeg både kunne slikke og pille, men jeg kunne godt mærke, at jeg havde holdt for meget igen og ikke kunne komme nu. Gib blev meget ked af, at jeg ikke kunne sprøjte, hun gav 15 minutter ekstra, men jeg vidste at der skulle pause på, men et godt fravel kram hjalp på humøret hos Giv.

Jeg vil helt klart besøge Gib igen og så vil jeg ikke holde igen, men er OK tilfreds. Det var stor nydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Man 59 skrev, for 19 timer siden:

Hej venner 

Var også lige på besøg hos Gib på Havnegade 27

Gib er min favorit i Vejle lige nu, hun er sød og smilende og pisse fræk. Det bare så naturlig hos Gib, man kommer for at få en god gang massage og ja, så kan man ellers få lige hvad man vil hvis man ønsker mere. Mange steder kommer man næsten ikke ind af døren før de spørger om man vil ha sex. Gib går bare i gang med rigtig god massage og så kommer hun lige til at rører lidt hvor hun ved man ikke kan  sige nej til lidt mere sjov. Ved vend og så lad hende bare styre, hun har noget at det bedste sut jeg har prøvet, hvor hun kører læberne op og ned ad "stangen" og hun bliver ved, det er sku da bare om at slappe helt af og nude den lille lige med de små naturlige brystet og de dejlige læber.

på vej ud fortalte en anden smuk pige der sad ude i sofaen, at i næste uge kommer der en ny pige, så måske for Gib konkurrence, det må vist komme an på en prøve.

Book tid,  har været forbi flere gange uden held hos Amata Havnegade 27

Helt rigtigt. Jeg kan ikke stå for de meget små strittende ægte bryster hos denne charmerende kvinde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 10 minutter siden:

Hvem er pigen på billederne ( eller pigerne hvis det ikke er den samme på dem alle)?

De 2 sidste fotos er Gib vil jeg mene, lidt blødere på kroppen end fotos viser og så ser hun højre ud på foto, men tror det er Gib

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, 1 time siden:

Hvor høj er Gib? Jeg synes hun ser temmelig høj ud på billederne?

Som jeg også Skriver, ser hende jeg tror er Gib meget højre ud på fotos.

Hun er vel 150/155 høj ( lav ;))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
stein skrev, for 16 timer siden:

Hvor høj er Gib? Jeg synes hun ser temmelig høj ud på billederne?

?? Hvad skal du bruge det til? Men jeg vil tro hun er 20-25 cm når hun ligger ned. Tror kun du spørger om det for også at komme med i samtalen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 5 timer siden:

Øh, undskyld. Har klikket på linket - der kommer en annonce, men ingen billeder!

De har åbenbart fjernet fotos

Redigeret af KnudSan
Slettet tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 19/9/2017 at 08:05:

?? Hvad skal du bruge det til? Men jeg vil tro hun er 20-25 cm når hun ligger ned. Tror kun du spørger om det for også at komme med i samtalen...

Jeg spørger naturligvis fordi det er vigtigt for mig. Vi har vel allesammen nogle præferencer, et eller andet vi tænder særligt på. Jeg foretrækker små piger af den vel ret naturlige årsag at jeg ikke er så høj.

Jeg synes derfor at du skal acceptere at andre (i dette tilfælde mig) lægger vægt på andet end du gør. Og frem for alt synes jeg at din antagelse af at jeg ikke kan finde på andre metoder til at "komme med i samtalen" er tåbelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes vi skal nyde anmeldelserne fra Amata. 

Det var dejligt og jeg nyder dejlig positiv massage og derfor vil jeg anmode om positive kommentarer i min tråd.

God aften til jer alle som læser og kommenteret tråden og tænk på det positive, det er måden vi får mest ud af livet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
stein skrev, for 6 timer siden:

Jeg spørger naturligvis fordi det er vigtigt for mig. Vi har vel allesammen nogle præferencer, et eller andet vi tænder særligt på. Jeg foretrækker små piger af den vel ret naturlige årsag at jeg ikke er så høj.

Jeg synes derfor at du skal acceptere at andre (i dette tilfælde mig) lægger vægt på andet end du gør. Og frem for alt synes jeg at din antagelse af at jeg ikke kan finde på andre metoder til at "komme med i samtalen" er tåbelig. 

Stort respekt for det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
KnudSan skrev, for 3 timer siden:

Synes vi skal nyde anmeldelserne fra Amata. 

Det var dejligt og jeg nyder dejlig positiv massage og derfor vil jeg anmode om positive kommentarer i min tråd.

God aften til jer alle som læser og kommenteret tråden og tænk på det positive, det er måden vi får mest ud af livet på.

Hørt :) lad os netop berige hinanden, fremfor at bestride hinanden ;) 

det sidste, kommer der sjælden noget godt ud af, udover en afsporet og i værste tilfælde ødelagt tråd :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...