langogtyk 326 Skrevet 11. September, 2017 Efter 2 hurtige møder i sidste uge , var vi så heldige at der var basis for et langt møde , det blev på 5,5 timer , med alt det frække , der blev slikket , suttet , kneppet , slikket lidt mere , kneppet igen , mere sutte , kælet ,hygget og snakket , og så fik den frække Nemtøs også ny frisure . Hun er en fantastisk fræk tøs der bare ikke kan få nok jeg glæder mig til næste gang jeg får fornøjelsen af den frække Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. September, 2017 langogtyk skrev, for 18 minutter siden: Efter 2 hurtige møder i sidste uge , var vi så heldige at der var basis for et langt møde , det blev på 5,5 timer , med alt det frække , der blev slikket , suttet , kneppet , slikket lidt mere , kneppet igen , mere sutte , kælet ,hygget og snakket , og så fik den frække Nemtøs også ny frisure . Hun er en fantastisk fræk tøs der bare ikke kan få nok jeg glæder mig til næste gang jeg får fornøjelsen af den frække Nemtøs Tak for endnu en ultra lækker oplevelse - jeg har nydt dig og klyngens selskab maks i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Klyngen Skrevet 11. September, 2017 Nemtøs skrev, for 30 minutter siden: Tak for endnu en ultra lækker oplevelse - jeg har nydt dig og klyngens selskab maks i dag Jeg nød i den grad også jeres dejlige selskab Tak for en super fræk og dejlig dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 12. September, 2017 langogtyk skrev, for 6 timer siden: Efter 2 hurtige møder i sidste uge , var vi så heldige at der var basis for et langt møde , det blev på 5,5 timer , med alt det frække , der blev slikket , suttet , kneppet , slikket lidt mere , kneppet igen , mere sutte , kælet ,hygget og snakket , og så fik den frække Nemtøs også ny frisure . Hun er en fantastisk fræk tøs der bare ikke kan få nok jeg glæder mig til næste gang jeg får fornøjelsen af den frække Nemtøs Har du sprunget møde nr. 4 og 5 over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 12. September, 2017 Og 5.5 time det var et stykke tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. September, 2017 Knægten skrev, for 1 time siden: Og 5.5 time det var et stykke tid Fra klokken 12 til 17.40 er der lidt over 5.5 time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langogtyk 326 Skrevet 12. September, 2017 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Fra klokken 12 til 17.40 er der lidt over 5.5 time Det var sindsyg lækkert og frækt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langogtyk 326 Skrevet 12. September, 2017 klinikfuckers skrev, for 2 timer siden: Har du sprunget møde nr. 4 og 5 over I behøver jo ikke at vide alt det vi laver 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 12. September, 2017 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Fra klokken 12 til 17.40 er der lidt over 5.5 time Okay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 12. September, 2017 langogtyk skrev, for 12 timer siden: I behøver jo ikke at vide alt det vi laver Hehe nej det har du ret i, var nu også bare en joke dit heldige væsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 17. September, 2017 Hvad var prisen så ? 5.5 timer med GF ikke gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg