Hop til indhold
langogtyk

Mit 6 møde med den fantastiske frække Nemtøs

Recommended Posts

Efter 2 hurtige møder i sidste uge , var vi så heldige at der var basis for et langt møde , det blev på 5,5 timer , med alt det frække , der blev slikket , suttet , kneppet , slikket lidt mere , kneppet igen , mere sutte , kælet ,hygget og snakket , og så fik den frække Nemtøs også ny frisure  . Hun er  en fantastisk fræk tøs der bare ikke kan få nok <3 

jeg glæder mig til næste gang jeg får fornøjelsen af den frække Nemtøs  <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
langogtyk skrev, for 18 minutter siden:

Efter 2 hurtige møder i sidste uge , var vi så heldige at der var basis for et langt møde , det blev på 5,5 timer , med alt det frække , der blev slikket , suttet , kneppet , slikket lidt mere , kneppet igen , mere sutte , kælet ,hygget og snakket , og så fik den frække Nemtøs også ny frisure  . Hun er  en fantastisk fræk tøs der bare ikke kan få nok <3 

Tak for  endnu  en  ultra  lækker  oplevelse  - jeg  har  nydt  dig  og  klyngens  selskab  maks i dag <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Klyngen
Nemtøs skrev, for 30 minutter siden:

Tak for  endnu  en  ultra  lækker  oplevelse  - jeg  har  nydt  dig  og  klyngens  selskab  maks i dag <3

Jeg nød i den grad også jeres dejlige selskab :D  

Tak for en super fræk og dejlig dag<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
langogtyk skrev, for 6 timer siden:

Har du sprunget møde nr. 4 og 5 over :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Knægten skrev, for 1 time siden:

Og 5.5 time det var et stykke tid

Fra  klokken  12 til  17.40 er  der  lidt  over  5.5 time :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...