Hop til indhold
dahliablack03

Erfaring med Marie i Fredericia?

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/210328

Hej med jer,

jeg har brug for et par erfarne øjne på denne annonce. Jeg kan ikke finde anmeldelser på hende.

Jeg har skrevet til hende og fået hendes priser at vide, men det bekymrer mig, at ingen ved noget om hende. I princippet kunne det være en eller anden gut, som sidder og skriver. Det kan være, at når jeg så tropper op på adressen, så bliver jeg berøvet af 2-3 gutter (eller værre :-) )

Ja ja, det er måske lidt far fetched. Men mener I, kære erfarne medlemmer, at denne annonce er fake eller the real deal?

På forhånd tusind tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg ved hun annoncere engang imellem, jeg forsøgt at lave en aftale med hende for et årstid siden jeg kunne

dog ikke få det til at passe med når hun kunne. Så jeg tro annoncen er god nok og det er på amatør plan.

Jeg besøgte for ca 3 år en der kaldte sig slemmemarie jeg er næsten 100% sikker på det er den samme.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
new skrev, den 11/9/2017 at 22:29:

Hej,

Jeg ved hun annoncere engang imellem, jeg forsøgt at lave en aftale med hende for et årstid siden jeg kunne

dog ikke få det til at passe med når hun kunne. Så jeg tro annoncen er god nok og det er på amatør plan.

Jeg besøgte for ca 3 år en der kaldte sig slemmemarie jeg er næsten 100% sikker på det er den samme.

 

Hej med jer. Så fik jeg besøgt modne Marie i Fredericia her til formiddag. Jeg fik skrevet med hende i løbet af et par dage og aftalte så en tid. På dagen fik jeg husnummeret at vide og fik et par afklarende spørgsmål besvaret.

1000 kr for en halv time måtte jeg hoste op med. Jeg var (undskyld sproget) pisseliderlig og havde store planer om at sprøjte to gange, men måtte erkende, at et enkelt sprøjt kunne det blive til - men det var skam også nok.

Marie var god til at svare på mine mails og hun virkede meget sød. Hendes profilbillede er sparsom, men tanken om en amatør gjorde mig tændt.

Hun bor diskret i Fredericia. Kvinden jeg mødte var en ældre, moden pige, måske i 50'erne. Jeg tror at hendes profilbillede er en del år gammel. Men hun ser stadig godt ud, virker meget glad og hun har en dejlig solbrun, slank krop, med glatbarberet fisse.

Vi fik kysset, rørt ved hinanden og jeg slikkede hendes bryster og fisse. Hun dufter godt og er blød. Jeg er lidt af en assman, så jeg klemte og æltede op til flere gange hendes skønne numse. Hun gav mig et blowjob, men jeg var simpelthen så tændt, at jeg bare måtte kneppe hende. 

Vi fandt et kondom, mens hun gnubbede mit pikhoved mod hendes klit. På med gummi, og jeg kneppede hende hårdt. Hun er stram og jeg kunne ikke holde min orgasme tilbage i lang tid. Jeg kom i kondommet og blev helt udmattet.

Der var stadig 10 min tilbage, så vi snakkede lidt, mens jeg aede hende på benet. På med tøjet og så et farvel. Alt i alt en okay oplevelse fra en ikke-professionel kvinde i sin bedste alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...