Hop til indhold
Luxuria

Babygirl30 skive

Recommended Posts

https://sugardaters.dk/show?alias=Babygirl30

sød pige... nem at lave aftale med.... mødtes hos hende til en smøg og 

en sodavand... for lige at se om vi klikkede... det gjorde vi...hun er kraftig med store bryster.. sutter godt og pænt stram... så hvis i er til en eksotisk sød kraftig pige med store bryster, er dette et godt valg.. lad være med at spørge mig om hvad hun fik for det..  det synes jeg nemlig at sugardatingkonceptet lægger op til at man aftaler under 4 øjne...;-) Men jeg kan sige, at jeg ikke blev plukket..  Men jeg er også dygtig og har en stor tæppebanker..  ;-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, den 09/11/2017 at 16:04:

https://sugardaters.dk/show?alias=Babygirl30

sød pige... nem at lave aftale med.... mødtes hos hende til en smøg og 

en sodavand... for lige at se om vi klikkede... det gjorde vi...hun er kraftig med store bryster.. sutter godt og pænt stram... så hvis i er til en eksotisk sød kraftig pige med store bryster, er dette et godt valg.. lad være med at spørge mig om hvad hun fik for det..  det synes jeg nemlig at sugardatingkonceptet lægger op til at man aftaler under 4 øjne...;-) Men jeg kan sige, at jeg ikke blev plukket..  Men jeg er også dygtig og har en stor tæppebanker..  ;-):-)

Har tjekket hendes foto på Sugardaters men ikke kontaktet hende endnu. Ved du om hun kører analt om man har tæppebanker eller ej ;-)

Hvor kom du og sluger hun?  Hun ser spændende ud :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Hun er ikke helt stabil.

Har været sammen med hende for en del år siden og fotograferede og filmede hende. Det kunne hun ikke huske og da jeg sagde det da var mærkeligt fik jeg at vide at det nok var fordi hun får en masse piller som gør at hun glemmer. Hun slås åbenbart med depressioner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...