Hop til indhold
arkibal

Lyserød massage hos Mon's Sportsmassage i Knudrigsgade, Aarhus

Recommended Posts

Sidst gang jeg besøgt Mon's Sportsmassage, var det en afløser, der tog imod. Afløseren leverede et udsøgt handjob, men massagen var hverken god eller dårlig. I denne uge kom jeg forbi Knudrigsgade igen, og denne gang var det Mon selv, der tog imod.

Mon er et lille nips, som jeg anslår til at være 45. Hun er stadig meget smuk og hører til den type, som vil ældes med ynde. Der er ikke et gram fedt på kroppen, som fremstår fast og sportstrænet. Til gengæld er der heller ikke meget, hverken til gården eller gaden.

Jeg måtte betale 350 forud for en times massage, som viste sig at være i den hårde ende og usædvanlig grundig og kompetent. Mon er ikke ligefrem en sprudlende person, men hun taler fremragende dansk og har ikke noget imod at småsnakke undervejs. Der var ikke antydning af pirring, så jeg begyndte så småt at afskrive muligheden for ekstra. Men da jeg vendte mig om, spurgte hun alligevel, om 'den der' også skulle have massage for 300 ekstra. Jeg fik ikke indtryk af, at der var mere på programmet.

Tidligere erfaringer antyder, at god massage som regel også betyder et godt handjob. Det viste sig også at holde stik hos Mon. Der var ikke meget i form af afklædning. støn eller frække blikke, men rent teknisk kunne jeg ikke bede om mere. God, fast og rytmisk massage af pikken, mens den anden hånd enten kælede for bollerne eller pirrede anus. Jeg fik lejlighed til at føle på hendes former uden på tøjet. BH'en hørte til den forede type, men på det tidspunkt var jeg ligeglad.

Efter afslutningen fik jeg samme grundige massage af forsiden, som på et grønt massagested. Jeg gik afspændt og glad derfra.

Redigeret af arkibal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok kan jeg huske mit besøg for længe siden på dette sted, også med afløser, kan ikke huske massagen men HJ var alt for hurtigt. Bagefter fik jeg tilbud om bad og jeg slog et håndklæde om livet og gik ud og skyllede mig. Da jeg kom ud sad hun i sofaen og ventede og klappede på den og sagde jeg skule komme og sætte mig. Jeg tøvede lidt og sagde jeg ville lige gå ind og tage tøj på. Jeg var stadig småliderlig efter det hurtige HJ så tænkte at jeg måske ville komme galt afsted ved at sidde der og stritte...hvis hun nu ikke..nå men det blev 1/2 times hyggesnak om alt muligt, jeg var den eneste kunde den dag og det kan jo blive småkedeligt for en ung thaikvinde. Havde tidligere ringet på men der  var ikke tid, men jeg må sige at Mon selv ser ret godt ud, så mon ikke jeg snart skal afsted...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...