Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogen der har været ved winner for nylig? Og hvem er der og hvordan var oplevelsen? 

Jeg tænker jeg godt kan bruge god massage og FP til standard Århus pris? 

Kom gerne med et godt forslag til hvor henne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen anelse mht. Winner. Det er længe siden jeg har været forbi. Det er faktisk tre måneder siden jeg sidst har hørt fra 'mutter'. Der blev jeg pænt sur på hende fordi ikke holdt en aftale og der fik hun at vide at hun kom til at gøre det godt igen hvis hun stadig ville have mig som kunde i butikken ... og jeg har så ikke hørt fra hende siden så hun var åbenbart ligeglad med at miste mig som kunde - jeg brugte jo heller ikke ret mange penge på stedet /end sarcasm. 

Jeg leder også selv efter et godt sted i Århus. Jeg synes ikke jeg er faldet over noget der helt får mig op at ringe her på det seneste ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
møgsvinet skrev, for 21 timer siden:

Jeg har ingen anelse mht. Winner. Det er længe siden jeg har været forbi. Det er faktisk tre måneder siden jeg sidst har hørt fra 'mutter'. Der blev jeg pænt sur på hende fordi ikke holdt en aftale og der fik hun at vide at hun kom til at gøre det godt igen hvis hun stadig ville have mig som kunde i butikken ... og jeg har så ikke hørt fra hende siden så hun var åbenbart ligeglad med at miste mig som kunde - jeg brugte jo heller ikke ret mange penge på stedet /end sarcasm. 

Jeg leder også selv efter et godt sted i Århus. Jeg synes ikke jeg er faldet over noget der helt får mig op at ringe her på det seneste ...

Same same me, bortset fra jeg var der for en uge siden, dog ikk for at møde mutter :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
MadDogAarhus skrev, for 8 timer siden:

Winner skifter ejer snart - så ALT kan ske :-P

Tja måske, ønsketænkning er der vel ikk noget i vejen med :wacko: men kan dog info, at da jeg var forbi i sidste uge, mødte jeg den nye Ejer,

orker ikk engang at fortælle hva hun hedder :( men ellers alt ved det gamle, mødte Beew som i øvrigt er en sød pige, men nok har sin Kamp ;)

Jeg var der dog i et andet ærende som er tråden ligegyldig, men om Alt kan ske, tror jeg næppe :huh: 

(der var engang) ja sådan siteret HC Andersen <3 

Men go aften alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...