Hop til indhold
Decameron14

New i Fredericia

Recommended Posts

Synes dårligt jeg havde nået at stresse af i weekenden, så trængte til lidt forkælelse, som de søde thaipiger bare er møg gode til. En god gang massage og måske lidt af det sjove også, så kan verden komme an igen.

New virker rigtig nok meget ny i det (hun er dog 25 år), smuk med ungpigekrop og ansigt. Var lige ved at synes hun var for ung til mig. Den blødeste lydefri hud og ikke antydningen af en tatovering (så vidt jeg kunne se). En fræk lille dusk, og så ny i det, at jeg lod mig overbevise om, at det var ægte støn, da vi nåede til det frække. Plaskvåd blev hun også:P. Godt humør og sød og uspoleret pige, der også tog massagedelen seriøst. Fik en lang god reparationsmassage først, og alt i alt gik jeg glad og helet derfra.

God weekend alligevel:-P

https://annoncelight.dk/showad/228712

Det må være New på de 2 sidste billeder (den anden mødte jeg ikke)

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Decameron14 skrev, for 1 time siden:

Synes dårligt jeg havde nået at stresse af i weekenden, så trængte til lidt forkælelse, som de søde thaipiger bare er møg gode til. En god gang massage og måske lidt af det sjove også, så kan verden komme an igen.

New virker rigtig nok meget ny i det (hun er dog 25 år), smuk med ungpigekrop og ansigt. Var lige ved at synes hun var for ung til mig. Den blødeste lydefri hud og ikke antydningen af en tatovering (så vidt jeg kunne se). En fræk lille dusk, og så ny i det, at jeg lod mig overbevise om, at det var ægte støn, da vi nåede til det frække. Plaskvåd blev hun også:P. Godt humør og sød og uspoleret pige, der også tog massagedelen seriøst. Fik en lang god reparationsmassage først, og alt i alt gik jeg glad og helet derfra.

God weekend alligevel:-P

https://annoncelight.dk/showad/228712

Det må være New på de 2 sidste billeder (den anden mødte jeg ikke)

Godt Indlæg, og lyder som en af de bedre oplevelser <3 

Dejligt med noget godt Thai ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...