Hop til indhold
Cantona7

Financiering af besøg hos gp

Recommended Posts

Hej jeg vil lige høre hvad i andre der har koner/kærester gør mht at financiere besøg hos  gp'ere når/hvis i har fælleskonto/fællesøkonomi uden det bliver opdaget .

Er efterhånden ved at være 3 år siden jeg sidst besøgte en gp efter min skilsmisse, efter jeg er kommet i nyt forhold besluttede jeg det skulle være slut med det men nu siger mit hoved foroven noget andet :D,gode råd modtages.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 1 minut siden:

Hej jeg vil lige høre hvad i andre der har koner/kærester gør mht at financiere besøg hos  gp'ere når/hvis i har fælleskonto/fællesøkonomi uden det bliver opdaget .

Er efterhånden ved at være 3 år siden jeg sidst besøgte en gp efter min skilsmisse, efter jeg er kommet i nyt forhold besluttede jeg det skulle være slut med det men nu siger mit hoved foroven noget andet :D,gode råd modtages.

Det lyder som om du må spare sammen.....snige lidt ud hid og did.....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min for længst afdøde mormor tømte farfars lommer for fem kroner, og fik efterhånden et helt syltetøjsglas med flere tusinde kroner i 5 kroner.

Det var de eneste penge hun brugte selv, resten betalte farfar.

Det var en anden tid, men du bragte den mig lige i sød erindring :)

Kunne være sjovt at se en gp i hovedet, hvis man troppede op med et syltetøjs glas fyldt med 5 kroner - værsgo og tæl ;)

Mon man så får beskeden, beklager tiden er gået når hun er færdig med at tælle ?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Min for længst afdøde mormor tømte farfars lommer for fem kroner, og fik efterhånden et helt syltetøjsglas med flere tusinde kroner i 5 kroner.

Det var de eneste penge hun brugte selv, resten betalte farfar.

Det var en anden tid, men du bragte den mig lige i sød erindring :)

Kunne være sjovt at se en gp i hovedet, hvis man troppede op med et syltetøjs glas fyldt med 5 kroner - værsgo og tæl ;)

Mon man så får beskeden, beklager tiden er gået når hun er færdig med at tælle ?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Boede din mormor og farfar sammen?  :wub:  :-o  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 2 timer siden:

 :D, gode råd modtages.

Hæv en seddel eller to i kontanter, når du betaler med kort i et supermarked. Det er måske en langsom måde at apare op på, men alternativet?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Ratata

Min mormor og min morfar boede i den grad sammen, og jeg kan ikke forestille mig at nogen af dem var den anden utro.

Hverken med gp'ere eller andre kvinder.

Tror heller ikke at muligheden bestod for det dengang, langt ude på landet.

Desuden så var det i de 1300 sogneråds tid, hvor min farfar var den lokale sogne konge i årtier.

Man kunne lokalt ikke rokke ret meget med ørerne, uden at sladderen gik.

Og mormor var altid med farfar til møderne med amtet i København, så nej han manglede ikke de 5 kroner, men det gjorde mormor.

Pels og smykker fik hun af farfar, og han bestemte alt - på nær over 5 kronerne i mormors syltetøjsglas :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man lever i et forhold, og har planer om at købesex skal man vel have skruet forholdet sammen således at man

1) Har et passende tidsrum man ikke skal stå til regnskab for

2) Kunne leve med angsten og eventuelle konsekvenser for afsløring

3) Have enten egen økonomi eller kunne bruge penge der ikke skal redegøres for.

Her tror jeg vigtigt at forholde sig til alle ovennævnte forhold. Det bliver nok ikke til megen købesex, hvis man lever i et forhold, hvor begge parter mere eller mindre lever i så faste mønstre, at afvigelser skaber mistro, så kan det i princippet være lige meget at man har pengene.

Nå, men i nærværende tråd har man fælles økonomi. Hvis man tit handler ind, kan man selvfølgelig gøre som @Borende X forslår, hæve mere end hvad man skal betale. Men som han også selv er inde på, er det en langsommelig proces. Hvis man har mulighed for at tjene lidt sorte penge, er det nok væsentligt nemmere at skabe et passende købesex-budget.  Man kunne jo også tage en snak med partneren omkring, at begge parter fik en "lommepenge" konto. Hvis man i fællesøkonomien har et stort råderum, når alle omkostninger, opsparinger m.v. er betalt, kunne det sikkert være en løsning.

Den med at få lønningsbogholderiet til hver måned at indsætte kr. 2000 på en hemmelig konto og resten ind på fælleskontoen, dur ikke hvis man har adgang til hinandens lønsedler :) Det er jo altid nemt at være bagklog, men 100% fælles økonomi gør det svært, men det bliver da spændende om nogen har nogle fiduser, som er mere snedigt udtænkt end de åbenlyse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skaffe en hobby der koster penge. Samle vinylplader f.eks. De kan koste hvor meget og hvor lidt du vil. Så tager du 2000 ud fra kontoen, køber lidt billige plader og siger de kostede 2000 hvis hun spørger.;)

Men helt ærligt; fælles konto uden sideindtægter er jo et fængsel af slagsens. Aldeles uanset hvis man køber sex eller noget andet, så ville jeg blive fuldstændigt gal af at nogen skulle have synspunkter på hvad jag laver med mine penge. Et spørgsmål om integritet i mine øjne. 

Så min konklusion er: fælleskonto og indblik i hinandens omkostninger - ingen købesex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 4 timer siden:

Hej jeg vil lige høre hvad i andre der har koner/kærester gør mht at financiere besøg hos  gp'ere når/hvis i har fælleskonto/fællesøkonomi uden det bliver opdaget .

Er efterhånden ved at være 3 år siden jeg sidst besøgte en gp efter min skilsmisse, efter jeg er kommet i nyt forhold besluttede jeg det skulle være slut med det men nu siger mit hoved foroven noget andet :D,gode råd modtages.

Hvis jeres forhold er sådan at I har fælles økonomi og kan se hinandens konti, så afhænger det jo af økonomiens størrelse, hvordan transaktionerne i øvrigt ser ud, og hvor meget det er at du skal hente ud til at betale for dine glædespige-besøg.  

Men hvis din kone/kæreste ellers har kunnet tilfredsstille dig, var det så ikke bedre at komme tilbage til det? Eller at blive en fri mand?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 time siden:

Godt man er single. Så har man da ikke de problemos at slås med.

:rolleyes:

Nej, og husk at få separat økonomi, hvis "uheldet" i en eller anden fremtid alligevel skulle være ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer til at tænke på den gang, hvor min kæreste kunne se på min ramponerede pik, at jeg havde været ude på sjov... :wacko: Og så havde jeg bare været ude at cykle i mine nye lidt for stramme cykelbukser. Careful out there kvinder kan være lumske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 18 timer siden:

@Ratata

Min mormor og min morfar boede i den grad sammen, og jeg kan ikke forestille mig at nogen af dem var den anden utro.

......

Og mormor var altid med farfar til møderne med amtet i København, så nej han manglede ikke de 5 kroner, men det gjorde mormor.

Pels og smykker fik hun af farfar, og han bestemte alt - på nær over 5 kronerne i mormors syltetøjsglas :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Men så var mormor måske utro med farfar? hvis hun nu alligevel var med til alle møderne i Kbh ;) det var jo også en måde at løse problemet på ;)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Rejsenetværk skrev, for 22 timer siden:

Min for længst afdøde mormor tømte farfars lommer for fem kroner, og fik efterhånden et helt syltetøjsglas med flere tusinde kroner i 5 kroner.

Det var de eneste penge hun brugte selv, resten betalte farfar.

Det var en anden tid, men du bragte den mig lige i sød erindring :)

Kunne være sjovt at se en gp i hovedet, hvis man troppede op med et syltetøjs glas fyldt med 5 kroner - værsgo og tæl ;)

Mon man så får beskeden, beklager tiden er gået når hun er færdig med at tælle ?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det sker det med mønter ka jeg garanteter :Dhar en fast gæst der altid kommer med en klar frysepose med 20'ere ;-) det lidt sødt syntes jeg, dog har vedkommende bestilt tid på forhånd så slipper jeg for, at tælle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Virgula skrev, for 15 timer siden:

Kommer til at tænke på den gang, hvor min kæreste kunne se på min ramponerede pik, at jeg havde været ude på sjov... :wacko: Og så havde jeg bare været ude at cykle i mine nye lidt for stramme cykelbukser. Careful out there kvinder kan være lumske. 

Har også hørt mænd fortælle (nogle få) at deres bedre halvdel havde det med at snuse i deres boxershorts om det duftede lidt:Dog det ik en joke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, 1 time siden:

Har også hørt mænd fortælle (nogle få) at deres bedre halvdel havde det med at snuse i deres boxershorts om det duftede lidt:Dog det ik en joke 

Måske man kunne blive rig på at udvikle en spray, der lugtede af gammel nakkeost? Man skulle bare lige spraye ned i boxershortesene ved hjemkomsten, og så ville alle mistanket være fjernet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, den 9/10/2017 at 18:30:

Nå, men i nærværende tråd har man fælles økonomi. Hvis man tit handler ind, kan man selvfølgelig gøre som @Borende X forslår, hæve mere end hvad man skal betale. Men som han også selv er inde på, er det en langsommelig proces. Hvis man har mulighed for at tjene lidt sorte penge, er det nok væsentligt nemmere at skabe et passende købesex-budget.  Man kunne jo også tage en snak med partneren omkring, at begge parter fik en "lommepenge" konto. Hvis man i fællesøkonomien har et stort råderum, når alle omkostninger, opsparinger m.v. er betalt, kunne det sikkert være en løsning.

Den med at få lønningsbogholderiet til hver måned at indsætte kr. 2000 på en hemmelig konto og resten ind på fælleskontoen, dur ikke hvis man har adgang til hinandens lønsedler :) Det er jo altid nemt at være bagklog, men 100% fælles økonomi gør det svært, men det bliver da spændende om nogen har nogle fiduser, som er mere snedigt udtænkt end de åbenlyse.

 

Lidt kreative forslag, uden ansvar...

Få din arbejdsgiver til at indbetale en del af eller en yderligere del af lønnen til en pensionsordning - som du så vælger at hæve og betale skatten af i utide.

For de lidt mere tålmodige kunne tricket være, at sikre sig at der altid var et passende beløb i overskydende skat, som man får indbetalt på sin personlige NEM konto...selvfølgelig medmindre fruen er ansat i SKAT.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 10/9/2017 at 17:10:

@Ratata

Min mormor og min morfar boede i den grad sammen, og jeg kan ikke forestille mig at nogen af dem var den anden utro.

Hverken med gp'ere eller andre kvinder.

Tror heller ikke at muligheden bestod for det dengang, langt ude på landet.

Desuden så var det i de 1300 sogneråds tid, hvor min farfar var den lokale sogne konge i årtier.

Man kunne lokalt ikke rokke ret meget med ørerne, uden at sladderen gik.

Og mormor var altid med farfar til møderne med amtet i København, så nej han manglede ikke de 5 kroner, men det gjorde mormor.

Pels og smykker fik hun af farfar, og han bestemte alt - på nær over 5 kronerne i mormors syltetøjsglas :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Pænt kinky familie du er ud af Rejse :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har godt nok ikke en kone/kæreste som jeg behøver, at skjule noget for, men en stram økonomi. En pige, som jeg besøgte regelmæssigt, og jeg jokede med, at jeg skulle samle flasker lørdag aften i byen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom sgu lige til at købe en skøn hyggestund i dag. Kom til at tænke på, hvor dejligt og nemt det var, bare at kunne ringe fra egen telefon, og efterfølgende smutte forbi en hæveautomat, og ved ankomsten parkere lige udenfor stedet, uden at skulle snige sig ind. :)   Og det bedste var selvfølgelig velkomst kysset og den efterfølgende forkælelse af bette mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

Kom sgu lige til at købe en skøn hyggestund i dag. Kom til at tænke på, hvor dejligt og nemt det var, bare at kunne ringe fra egen telefon, og efterfølgende smutte forbi en hæveautomat, og ved ankomsten parkere lige udenfor stedet, uden at skulle snige sig ind. :)   Og det bedste var selvfølgelig velkomst kysset og den efterfølgende forkælelse af bette mig. 

Ja det er minimalt hvad man skal bekymre sig om, når man er single :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var i forhold havde jeg et arbejde med drikkepenge som jeg løj om mantallet af.. På den måde kunne jeg lægge lidt til side hver uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, 1 time siden:

Da jeg var i forhold havde jeg et arbejde med drikkepenge som jeg løj om mantallet af.. På den måde kunne jeg lægge lidt til side hver uge. 

Den var smart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...