Hop til indhold

Nogen der har prøvet Sperm tøs

Featured Replies

Skrevet
lillefyr30 skrev, for 21 minutter siden:

Nogen her inden der har prøvet hine her, der er igen bilder og men komme heler ikke til at ses hine lyder lidt mærklidt

https://annoncelight.dk/showad/235050

Kunne det ikke være den samme person som er omtalt i denne anmeldelse Link til Glory hole med surprice!

Jeg syntes at der flere ting som er ens eks. samme nummer på telefonen;)

Redigeret af Krone
laver link om

Skrevet
lillefyr30 skrev, for 20 minutter siden:

Nogen her inden der har prøvet hine her, der er igen bilder og men komme heler ikke til at ses hine lyder lidt mærklidt

https://annoncelight.dk/showad/235050

Det lyder som den anmeldelse der var en der skrev herinde for ikke så længe siden.....der var det en trænet fyr der suttede med en fleshlight af en slags på den anden side af hullet ;)

Kan ikke lige finde den anmeldelse jeg tænker på......

Krone kunne huske det :) Men du kan da tage en for holdet og give en tilbagemelding.....hvis du tør ? :D

Redigeret af DK fyr 34

Skrevet

Den annonce/person er nævnt herinde, det skulle vist være en fyr der giver gæsterne en omgang med sexlegetøj :)

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden:

Det lyder som den anmeldelse der var en der skrev herinde for ikke så længe siden.....der var det en trænet fyr der suttede med en fleshlight af en slags på den anden side af hullet ;)

Kan ikke lige finde den anmeldelse jeg tænker på......

Krone kunne huske det :) Men du kan da tage en for holdet og give en tilbagemelding.....hvis du tør ? :D

Prøv at kikke i mit indlæg igen og tryk på linket. Har lavet den mere synlig nu.

Skrevet
Krone skrev, for 1 time siden:

Prøv at kikke i mit indlæg igen og tryk på linket. Har lavet den mere synlig nu.

Takker ;) ja det er vist den sen samme der står bag annoncerne...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.