Hop til indhold
lillefyr30

Nogen der har prøvet Sperm tøs

Recommended Posts

lillefyr30 skrev, for 21 minutter siden:

Nogen her inden der har prøvet hine her, der er igen bilder og men komme heler ikke til at ses hine lyder lidt mærklidt

 

https://annoncelight.dk/showad/235050

Kunne det ikke være den samme person som er omtalt i denne anmeldelse Link til Glory hole med surprice!

Jeg syntes at der flere ting som er ens eks. samme nummer på telefonen;)

Redigeret af Krone
laver link om

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillefyr30 skrev, for 20 minutter siden:

Nogen her inden der har prøvet hine her, der er igen bilder og men komme heler ikke til at ses hine lyder lidt mærklidt

 

https://annoncelight.dk/showad/235050

Det lyder som den anmeldelse der var en der skrev herinde for ikke så længe siden.....der var det en trænet fyr der suttede med en fleshlight af en slags på den anden side af hullet ;)

Kan ikke lige finde den anmeldelse jeg tænker på......

Krone kunne huske det :) Men du kan da tage en for holdet og give en tilbagemelding.....hvis du tør ? :D

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

Den annonce/person er nævnt herinde, det skulle vist være en fyr der giver gæsterne en omgang med sexlegetøj :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden:

Det lyder som den anmeldelse der var en der skrev herinde for ikke så længe siden.....der var det en trænet fyr der suttede med en fleshlight af en slags på den anden side af hullet ;)

Kan ikke lige finde den anmeldelse jeg tænker på......

Krone kunne huske det :) Men du kan da tage en for holdet og give en tilbagemelding.....hvis du tør ? :D

Prøv at kikke i mit indlæg igen og tryk på linket. Har lavet den mere synlig nu.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 1 time siden:

Prøv at kikke i mit indlæg igen og tryk på linket. Har lavet den mere synlig nu.

 

Takker ;) ja det er vist den sen samme der står bag annoncerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...