Hop til indhold
glade_lars

Fetish18.com

Recommended Posts

Hej venner

Jeg skrev lidt via annoncelight med skøn Q. Hun bad mig så bruge dette nye (for mig) forum der hedder Fetish18.com. Sjovt at få flere piger der pludseligt skriver til en. Underligt nok koster det penge  (mønter) at besvare dem og underligt nok så har en del danske piger valgt at skrive på norsk.

Skulle møde en idag i Odense men kan ikke svare hende - desværre - men ønsker ikke at smide penge ind til den side.

Et det kun mig der er for skeptisk ??

Andre der har oplevet noget ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
glade_lars skrev, for 38 minutter siden:

Hej venner

Jeg skrev lidt via annoncelight med skøn Q. Hun bad mig så bruge dette nye (for mig) forum der hedder Fetish18.com. Sjovt at få flere piger der pludseligt skriver til en. Underligt nok koster det penge  (mønter) at besvare dem og underligt nok så har en del danske piger valgt at skrive på norsk.

Skulle møde en idag i Odense men kan ikke svare hende - desværre - men ønsker ikke at smide penge ind til den side.

Et det kun mig der er for skeptisk ??

Andre der har oplevet noget ?

Har ikke prøvet noget lignende, men Lars.....du er ikke for skeptisk. Lad det ligge. Det er fup og fidus. Det eneste du vil få er en laaang næse og tabte penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
glade_lars skrev, for 1 time siden:

Hej venner

Jeg skrev lidt via annoncelight med skøn Q. Hun bad mig så bruge dette nye (for mig) forum der hedder Fetish18.com. Sjovt at få flere piger der pludseligt skriver til en. Underligt nok koster det penge  (mønter) at besvare dem og underligt nok så har en del danske piger valgt at skrive på norsk.

Skulle møde en idag i Odense men kan ikke svare hende - desværre - men ønsker ikke at smide penge ind til den side.

Et det kun mig der er for skeptisk ??

Andre der har oplevet noget ?

Det er typisk en af de sider hvor der sidder nogen i den anden ende og får penge for at skrive beskeder.....der har været lignende tråde herinde om sider der ligner. Nogle af dem skriver endda i det med småt at en del af profilerne er fake. Morskabsprofiler tror jeg de kalder det......

Men lyt til tzatiki og hold dig væk. Er det for godt til at være sandt, er det det nok også ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - Jeg har lige haft samme oplevelse som glade_lars. 

 

En pige - Emma Kirstensen- søger ny sugar daddy, på AnnonceLight siden.

 

Vi skriver nogle mails frem og tilbage, omkring hvornår vi kan mødes.  Hun fanger ikke rigtigt, hvornår det er jeg har mulighed, og skriver lidt sort.

Hun skriver så dagen før en mail, og spørger om vi ikke kan skrive om hvornår vi skal mødes på foxyflirts.com som er gratis ( det er den ikke viser det sig.).

Efter man har oprettet sig får man nogle gratis "mønter" som anvendes til at skrive beskeder. uden mønter ingen beskeder...  Og så kan man ellers starte med at tømme sit visa kort...

 

Jeg skrev tilbage til den potentielle sugar date at jeg kun ville kommunikere med hende via mail eller sms, og så har der været tavshed lige siden.... så nu må vi se....  men alle lamper blinker!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved det er en 2 måneder gammel tråd, men bare for at skinne noget lys på det.. Jeg har selv spildt op imod 1500dkk på falske forhåbninger og "tøser" som insisterede at de ville mødes og have sex, men ville "kende mig bedre at kende".

Fetish18.com er bare en mange falske hookup-sider som har samme websidelayout (helt ned til den kode som er brugt), samme ejer og samme system til at svare på chat, Coins.

Flere eksempler på disse falske sider er adult18.club, maxxerotica.com og erotics-flirts.com. De er alle ejet af samme "selskab" (https://elevven.com/), som udgiver sig for at være et markedsføringshus med adresse på Cypern. De er angiveligt eget af Nexxie Group (https://www.nexxie.com/), som holder til på samme grund. Altså en unavngivet plet i en lille sidegade.

https://www.google.com/maps/place/Aristoteli+Savva,+Poli+Crysochous,+Cypern/@35.0275595,32.4151229,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x14e77444b4cfe499:0xe208b4e9c44f3653!8m2!3d35.0275595!4d32.4173116

På deres linkedin profil har de angivet at de er 201-500 medarbejdere

https://www.linkedin.com/company/nexxie-group

En googlesøgning på både Elevven og Nexxie giver overhovedet intet, ikke engang nogle anmeldelser eller diskussion.

Deres whois (information om hvem der har registreret domænerne) er desværre anonymiseret, så der står bare name.com, altså der hvor de har købt dem.

 

Var jeg naiv? Ja bestemt, men også forhåbningsfuld fordi mange af "pigerne" jeg snakkede med sagde at de andre sider var useriøse. Det der fik mig til at se ind i sagen var en "ældre kvinde" kaldet DoggingKvinde på maxxerotica.com som ville "kende dem som hun havde sex med" (??????????). Det er jo helt imod alt hvad dogging er - altså sex med komplet fremmede på offentlige steder.

Jeg kan konstatere at "pigerne" på disse sider er hyret.

Kig efter sidelayoutet - hvis det ligner det vedhæftede billede og hvis "affilieret" linket peger til Elevven, så er den falsk.

8natbLw.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle sammen.

Har den store fornøjelse at sige det er ren fup. Har nu undersøgt denne site fetish18 godt og det er en pengemaskine. Disse kvinder på sitet er fup og du får samme svar fra samtlige.

Ingen kontakter dig når du vil "mere" selvom de igen spørger frem på email sitet hvorefter du løber tør af mønter og betaling skal fortages.

GØR DET IKKE.

Bliv ikke snydt....lad den ligge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det sjovt, at jeg først opdager denne tråd nu.

Jeg har prøvet præcis det samme med den side, ret hurtig kontakt - ikke bare endnu med en, men med to piger! Ordlyden var ret hurtig meget ens; "min pc er nede, men jeg bruger denne app som virker på min tlf..."

Ja vist, min bare røv! ;-)

Det er snyd og bedrag.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...