Hop til indhold

Recommended Posts

Var her i fredags og mødte en ny pige som hed Anina ,hun gav en ret god gang massage men var ikke berørings venlig.

Vil lige høre om der er nogen der er kommet tættere på hende end en håndtrold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, det jeg ved, er at "Anina" kun er på gæstebesøg, er der ikke mere, lige nu. Men til gengæld, så er Pha kommet tilbage fra ferie og er klar til en gang god massage, Leena er også der inde og er også meget sød, de begge gir rigtig god massage , men hvis man forventer meget mere, er det nok ikke stedet, som I sikkert nok ved. 

 Bee er på ferie nu, så det er "galung" der passer tlf. Husk og bestil tid, det gør det en del nemmere for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i sidste uge, tog et hj, men fik tilbudt fuld pakke. Jeg ved ikke havd pigen hed, men hun var en lile lækker sag og hendes massage var også god.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Var der lørdag eftermiddag. I. flg. deres hjemmeside kostede en times massage 300 kr hvilket må siges at være en rigtig god pris. Andre steder hvor jeg "kun" har fået massage har jeg betalt det samme for en halv time.
Kvinden der gav massage hedder Lene (tror jeg) og var en rigtig smuk og velformet kvinde på 40 år. Fik en fabelagtig gang massage der virkeligt gjorde godt i min trætte gamle krop. Da der var ca 15 min tilbage spurgte hun om jeg skulle have "happy ending" også samtidig med hun lave bevægelser med hånden der ikke kunne misforstås. Spurgte hvad det kostede, ekstra penge svarede hun og jeg spurgte så hvor meget ekstra.... 700 ialt svarede hun. Ahhhh havde da heldigvis ikke så meget ekstra med så afslog. 400 for en spiller er nok liiiige i overkanten. Så hellere lægge 200 ekstra oven i og få 15 min blow og sex et andet sted.

Men - når det så er sagt var det fabelagtig massage af en rigtig sød thai der snakker fint dansk. Absolut ikke sidste gang jeg kommer der. Men skal jeg have mere end massage finder jeg nok et andet sted. Tror absolut heller ikke at nævnte thai tilbyder noget der er frækkere end hj. Men også fair nok, man himler jo ikke over en dansk massør der ikke lige giver et bj når man er færdig med massagen. Ligesom man vel heller ikke kunne drømme om at tage dem på røv eller bryster under massagen. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:


Kvinden der gav massage hedder Lene (tror jeg) og var en rigtig smuk og velformet kvinde på 40 år. Fik en fabelagtig gang massage der virkeligt gjorde godt i min trætte gamle krop. Da der var ca 15 min tilbage spurgte hun om jeg skulle have "happy ending" også samtidig med hun lave bevægelser med hånden der ikke kunne misforstås. Spurgte hvad det kostede, ekstra penge svarede hun og jeg spurgte så hvor meget ekstra.... 700 ialt svarede hun. Ahhhh havde da heldigvis ikke så meget ekstra med så afslog. 400 for en spiller er nok liiiige i overkanten. Så hellere lægge 200 ekstra oven i og få 15 min blow og sex et andet sted.

 

Jeg ved godt, at det er en "turn-off-ting", men er ikke i tvivl om, at du godt kunne have fået det for 600 kr. i alt. Men ja, 400 kr. for en hånd er i hvert fald alt for meget og jeg ville heller ikke have betalt det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 1 time siden:

Jeg ved godt, at det er en "turn-off-ting", men er ikke i tvivl om, at du godt kunne have fået det for 600 kr. i alt. Men ja, 400 kr. for en hånd er i hvert fald alt for meget og jeg ville heller ikke have betalt det.

Burde have haft lov til at give hende den i røven til den pris.... Bedre at det var hende der blev taget i røven fremfor mig.... ;-) Men stadig - jeg kan absolut godt finde på at tage derind igen. Så må jeg jo se om prisen bliver anderledes når man bliver et kendt ansigt der. Ellers nøjes jeg bare med massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Er der nogen der har været her fornylig , og kan fortælle hvilke piger der er der og hvem af dem der gir mere end hj.

Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...