Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Vred-smiley ændrer ikke længere på ens omdømme.

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hvis nogen skulle undre sig over hvorfor de ikke længere kan skade andres omdømme ved at vælge en "vred"-smiley på et indlæg, så er det fordi at vi i dag har ændret så en "vred"-smiley ikke længere tæller ned i ens omdømme og altså er neutral. Ændringen skete fordi det netop blev misbrugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gu ved om omdømme baseret på et tal reelt tillægges nogen større værdi, når vi hver især dannes os et billede af en profil.  Jeg gør det bare ud fra de indlæg personen skriver, og så betyder det mindre om gode indlæg har fået mange likes eller ej.  

Jeg kan godt forstå ændringen, omvendt er det jo reelt ligeså "uretfærdigt"  eller misvisende at man kan have et positivt  omdømme på plus 15.000 ved at uploade billeder (derved ikke sagt at det er forfærdeligt), men det siger jo ikke ret meget. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Gu ved om omdømme baseret på et tal reelt tillægges nogen større værdi, når vi hver især dannes os et billede af en profil.  Jeg gør det bare ud fra de indlæg personen skriver, og så betyder det mindre om gode indlæg har fået mange likes eller ej.  

Jeg kan godt forstå ændringen, omvendt er det jo reelt ligeså "uretfærdigt"  eller misvisende at man kan have et positivt  omdømme på plus 15.000 ved at uploade billeder (derved ikke sagt at det er forfærdeligt), men det siger jo ikke ret meget. :)

 

Du får vel  ikke positivt omdømme ved at lægge hvilke som helst billeder op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 1 minut siden:

Du får vel  ikke positivt omdømme ved at lægge hvilke som helst billeder op.

Hvis jeg eksempelvis kigger på de profiler som jeg synes skriver gode og objektive anmeldelser eller giver udtryk for nogle gode holdninger i debat, ligger de mile vidt på omdømmetallet, fra de få der selvfølgelig til glæde for os alle fordre os med nye flotte billeder hver dag.  Det samme kan man også sige omkring dem i hyggetråden. 

Min ponte er såmænd bare, at jeg ikke mener at tallet fortæller ret meget om profilen/personen   Det er fint nok at faciliteten findes standart i programpakken,  men at prioritere en sådan ændring er måske at skyde gråspurve med kanoner. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Hvis jeg eksempelvis kigger på de profiler som jeg synes skriver gode og objektive anmeldelser eller giver udtryk for nogle gode holdninger i debat, ligger de mile vidt på omdømmetallet, fra de få der selvfølgelig til glæde for os alle fordre os med nye flotte billeder hver dag.  Det samme kan man også sige omkring dem i hyggetråden. 

Min ponte er såmænd bare, at jeg ikke mener at tallet fortæller ret meget om profilen/personen   Det er fint nok at faciliteten findes standart i programpakken,  men at prioritere en sådan ændring er måske at skyde gråspurve med kanoner. :) 

Det har været en meget lille ændring at justere på det her, så vi kunne jo ligeså godt gøre det. Derudover behøves vedkommende der har brugt tid på at udnytte det, nu heller ikke spilde sin tid på det længere, efter vedkommende hermed er informeret om at det ikke gør nogen forskel længere. Indførslen af reaktioner syntes jeg sådan set er rigtig fin, og "synes godt om" er nu fordelt på tre knapper, hvilket reelt ift. omdømme ikke ændre noget. Omdømme kan enhver så vælge at lægge vægt på som man har lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, den 10/9/2017 at 00:40:

Det har været en meget lille ændring at justere på det her, så vi kunne jo ligeså godt gøre det. Derudover behøves vedkommende der har brugt tid på at udnytte det, nu heller ikke spilde sin tid på det længere, efter vedkommende hermed er informeret om at det ikke gør nogen forskel længere. Indførslen af reaktioner syntes jeg sådan set er rigtig fin, og "synes godt om" er nu fordelt på tre knapper, hvilket reelt ift. omdømme ikke ændre noget. Omdømme kan enhver så vælge at lægge vægt på som man har lyst.

Gad vide hvem der har fundet det relevant at bruge sin tid på at misbruge det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 3 timer siden:

Gad vide hvem der har fundet det relevant at bruge sin tid på at misbruge det?

Tjah - man kan jo godt komme med nogle velkvalificerede gæt :D Men det gør jeg så ikke..... hummmmmm :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...