Hop til indhold
Rejsenetværk

Mænd kan også bedrage synet

Recommended Posts

Ok, nu tales der meget om falske billeder, snyd med alder og vægt mm.

Men mænd kan også være med, hvis de køber sådan en her:

Men Elastic Slimming Belt Belly Body Sculpting Slim Trainning Waistband

2960950a-d032-47c2-b662-c7c4a0af6ada.jpg ac7092d2-847d-4d7e-a4cd-797f3b7b56b5.jpg

Snyde pels til næste date.

Må de få en lang næse dem som prøver, men går den så går den :huh:

https://www.banggood.com/Men-Elastic-Slimming-Belt-Belly-Body-Sculpting-Slim-Trainning-Waistband-p-1183144.html?rmmds=detail-middle-newarrivals 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel i princippet ikke tale om at være en snyde pels, hvis man synes man præsentere sig fysisk bedre ved at anvende dens slags beklædninger. :)

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Rejsenetværk skrev, for 8 minutter siden:

Må de få en lang næse dem som prøver, men går den så går den 

Ellers må man håbe, at hun er til "clothed sex" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der findes meget mærkeligt.......men selve annoncen du linker til er næsten fake i sig selv. Fyren på billederne har ikke et gram fedt på kroppen :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Der er vel i princippet ikke tale om at være en snyde pels, hvis man synes man præsentere sig fysisk bedre ved at anvende dens beklædninger. :)

Du har helt ret :)

I så fald er alle piger med BH snydepelse.....den hjælper jo lidt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice

Er det måske et par selfies af dig, under forberedelse til næste date ;)

Ok, det er også fint at være forfængelig, bare man ikke er en snydepels, og det først viser sig i soveværelset, efter at man er nået så langt :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, Lige nu:

@TheVoice

Er det måske et par selfies af dig, under forberedelse til næste date ;)

Ok, det er også fint at være forfængelig, bare man ikke er en snydepels, og de først viser sig i soveværelset, efter at man er nået så langt :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg er midaldrende og jeg er bevist omkring at jævnaldrende kvinder ikke ligner en 20 årig, hvis vi vælger at entrere soveværelset sammen. Det er faktisk også mit indtryk at de ej heller har urealistiske forventninger. 

Om man er forfængelig eller ej, så har det jo en effekt at klæde sig pænt på. Og så længe man føler sig godt tilpas, er der i min verden ingen grund til at føle at man "Snyder".  Ser vi lidt på udviklingen så er det viste tilbud vel bare et lille eksempel på, at mænd i højere grad end tidligere går op i deres fysiske fremtoning. I dag er der bestemt også mænd der farver hår,  får ordnet negle, bruger forskellige produkter til at rense hud m.v.   Det bliver selvfølgelig lidt en udfordring for kæresten hvis manden bruger længere tid på at gøre sig klar end hende. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon den her går rent ind hos pigerne der er til tattoes :rolleyes:

Tattoo Arm Cooling Sleeves Gloves Summer Sport Cycling Bicycle Bike Sunscreen Driving Glove

ead91e23-e818-4ad6-b99c-08040698a619.jpg

https://www.banggood.com/Tattoo-Arm-Cooling-Sleeves-Gloves-Summer-Sport-Cycling-Bicycle-Bike-Sunscreen-Driving-Gloves-p-1144758.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

Mon den her går rent ind hos pigerne der er til tattoes :rolleyes:

Tattoo Arm Cooling Sleeves Gloves Summer Sport Cycling Bicycle Bike Sunscreen Driving Glove

ead91e23-e818-4ad6-b99c-08040698a619.jpg

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ha ha... Det ved jeg ikke, men har man lyst til at være "bad boy" for en dag, er det da sikkert en sjov lille ting. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der styr på nøglerne :)

Funny Gifts Toilet Urinal Creative Boy Pendant Key Chain Ring Holder Present

Er han mon model for den næste variant af en Priz Albert ( pind gennem pikken )

24e03112-d92f-6f4f-bc50-a4d10ba66c31.jpg

c0f9cf84-183c-4742-a36f-779d55db6e0d.jpg

56cc54a7-1007-fbea-f08b-055b95e0f5c5.jpg

https://www.banggood.com/Funny-Gifts-Toilet-Urinal-Creative-Boy-Pendant-Key-Chain-Ring-Holder-Present-p-1095893.html?rmmds=search

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, jeg har en stor hængevom, men undertiden lykkes det mig faktisk allegevel at komme ind hos piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...