Hop til indhold
Tinderbox

Thatgirl95 - Midtjylland

Recommended Posts

Guest 8270
Tinderbox skrev, for 25 minutter siden:

https://sugardaters.dk/show?alias=Thatgirl95

Jeg har mødtes med hende, hun er rigtig sød og venlig og en pæn pige. Rent seksuelt, så er jeg dog nødt til at sige, at det begrænses en del af et handikap, og hun derfor ligger meget stille, hvilket ikke var så meget mig.

 

 

Hvilket handicap har hun ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg skriver med hende en gang imellem, har overvejet at besøge hende men hvordan var hun? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke udfritte hende alt for meget, men hun har nogle lammelser i benene.
Jeg synes hun var super sød, men det var ikke pengene værd desværre. Pris vil jeg ikke sige mere om :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt pigen. Hun fik 1.500 kr. for en aftale. Jeg besøgte hende, og det er rigtigt nok, at hun har et handicap med nogle lammelser i benene.

Problemet med dette er, udover begrænsningerne med sexen, at jeg fik ret ondt af hende, og derfor også lidt svært ved at tænde på hende.

Sexen var dog OK (missionær og ikke noget blow), og kun 1 gang - hun lagde ikke op til mere.

Vil ikke besøge hende igen, men nogen dårlig oplevelse var det bestemt heller ikke. Under alle omstændigheder: rigtig sød pige, og behandl hende nu ordentligt =)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...