Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor finder jeg et ok thai sted, der tilbyder en times massage og FP til en fornuftig pris. Syntes sgu standardprisen på 1500 er over mit budget?

Redigeret af allkaa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Køb noget olie, sæt noget thai musik på anlæget og spil pik til du kommer, tror det kan gøres for ca 10 kroner hvis du har olien allerede, alternativt kan du bruge madolie men det sviner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pris og kvalitet hænger jo sammen.

Er man en dygtig/flot thaipige så arbejder man jo ikke for mindre end man kan.

Det bliver nok svært at finde noget ret meget under standardprisen, uden at det så pludselig er gamle tykke madammer. Og begynder du først at stå og prutte om prisen, så skal du nok ikke regne med den bedste stemning under seancen.

Skær ned på noget andet, eller skær ned på frekvensen af dine besøg, og så betal det det nu koster og så smil og vær glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
allkaa skrev, den 8/9/2017 at 17:47:

Hvor finder jeg et ok thai sted, der tilbyder en times massage og FP til en fornuftig pris. Syntes sgu standardprisen på 1500 er over mit budget?

Du kan tage en halv time til 1000. Det er indenfor dit budget. Eller en af de øst Europæiske piger, de er billigere. Jeg ved at massagen så ikke er så god som hos Thaierne, men du spare penge. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
allkaa skrev, den 9/9/2017 at 19:21:

Skal være i omegnen af København..

EUwanker hvorfor lukker du ikke bare røven i stedet for at lukke lort ud????

Ret beset var det vel dig, der startede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Kjeldsen skrev, den 9/9/2017 at 08:16:

tag til Randers der er standart prisen 1000 kr, men de fleste steder kan man som regelen forhandle prisen ned,

If you  pay peanuts, you get monkeys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...