Hop til indhold
Pit.

Dubai

Recommended Posts

Jeg ville nok ikke løbe den risiko. Deres straffe omkring sex i de fri m.v  er ikke til at spøge med.  Så antager at købesex dels er ulovligt, og hvis man tages på fast gerning, får man sikkert en hård straf. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

..Hmm..

Man kan vel altid spørge venligt i hotelreceptionen..?

Ifølge The Sun er der omkring 30.000 menesker der på en eller anden måde er involveret i prostitution i landet (!)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 12 minutter siden:

Jeg ville nok ikke løbe den risiko. Deres straffe omkring sex i de fri m.v  er ikke til at spøge med.  Så antager at købesex dels er ulovligt, og hvis man tages på fast gerning, får man sikkert en hård straf. 

 

Tja..Mere i denne 6 år gamle artikel..

http://www.dubaiexpatblog.com/dubai-massage-centers-international-city.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne liste er godt nok 3 år gammel..og det kunne tyde på mange hoteller bliver brugt til prostitution:

  • Cyclone Club (Al Nasar Leisureland) – also known as United Nations of Prostitution!
  • York Hotel (upstairs bar)
  • Imperial Suites Hotel (Stayin Alive)
  • Panorama Hotel (Jockeys Bar)
  • Regal Plaza Hotel
  • Sea View Hotel (Filipino Bar)
  • Astoria Hotel (TGIT)
  • Hyatt Regency Deira Hotel
  • Hotels near Al Nasr Square
  • Hotels near the Fish roundabout in Deira
  • MarMar Hotel on Yousef Baker Road
  • Radison Blu (Kubu International)
  • Moscow Hotel (Red Square Club)
  • Metropolitan Hotel (Rattlesnakes)
  • Hyatt Regency (Premier Bar)

http://www.dubaiexpatblog.com/prostitution-in-dubai.html

Kunne være fedt hvis du mødte piger a la: Antonia032001.jpg

hairy-middle-eastern-girls-nude.jpg

Tvivler dog på du får fat i mange af "Arabiens Drøm" og "1001 Nats skønne unge piger" men nærmere piger fra Afrika (Nigeria?) og Sydøstasien..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil nok ikke spørge på dit hotel. Det vil ikke være klogt og gøre.

Men på det flest barer og klubber er der nok at finde til lidt hygge. Det kan ikke altid være lige let at få dem med op på værelset.

Jeg har selv tilbragt mere en 6 år der. Og haft mange dejligt stunder med nogle søde piger.

Der er også historier om fyre der har sat sig i taxa med piger og endt op hos politet. Så mit råd er vær lidt forsigtig det er ikke alle dernede der syntes om det.

Jeg har selv brugt Radisson Blu, Le Meridion hotel overfor lufthavnen, Metropolitan Hotel og Hyatt Regency og fundet pæne piger. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Jeg ville nok ikke løbe den risiko. Deres straffe omkring sex i de fri m.v  er ikke til at spøge med.  Så antager at købesex dels er ulovligt, og hvis man tages på fast gerning, får man sikkert en hård straf. 

 

Hej der vælter med kvinder fra Østeuropa dernede, man skal bare finde den rigtige club, kender desværre ikke navnet men kan hører nogle venner dernede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

Denne liste er godt nok 3 år gammel..og det kunne tyde på mange hoteller bliver brugt til prostitution:

  • Cyclone Club (Al Nasar Leisureland) – also known as United Nations of Prostitution!
  • York Hotel (upstairs bar)
  • Imperial Suites Hotel (Stayin Alive)
  • Panorama Hotel (Jockeys Bar)
  • Regal Plaza Hotel
  • Sea View Hotel (Filipino Bar)
  • Astoria Hotel (TGIT)
  • Hyatt Regency Deira Hotel
  • Hotels near Al Nasr Square
  • Hotels near the Fish roundabout in Deira
  • MarMar Hotel on Yousef Baker Road
  • Radison Blu (Kubu International)
  • Moscow Hotel (Red Square Club)
  • Metropolitan Hotel (Rattlesnakes)
  • Hyatt Regency (Premier Bar)

http://www.dubaiexpatblog.com/prostitution-in-dubai.html

Kunne være fedt hvis du mødte piger a la: Antonia032001.jpg

hairy-middle-eastern-girls-nude.jpg

Tvivler dog på du får fat i mange af "Arabiens Drøm" og "1001 Nats skønne unge piger" men nærmere piger fra Afrika (Nigeria?) og Sydøstasien..

Og Østeuropa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 20 minutter siden:

Hej der vælter med kvinder fra Østeuropa dernede, man skal bare finde den rigtige club, kender desværre ikke navnet men kan hører nogle venner dernede.

Jeg betvivler ikke at der er prostitution i Dubai.  Men bekymring går jo mere på

1) Er min antagelse omkring at købesex er forbudt korrekt ?

2) Hvis det er ulovligt, er det så rigtigt man risikere en hård straf ?

For mit vedkommende er der lande hvor jeg ikke har lyst til at komme på kant af loven. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 28 minutter siden:

Jeg betvivler ikke at der er prostitution i Dubai.  Men bekymring går jo mere på

1) Er min antagelse omkring at købesex er forbudt korrekt ?

2) Hvis det er ulovligt, er det så rigtigt man risikere en hård straf ?

For mit vedkommende er der lande hvor jeg ikke har lyst til at komme på kant af loven. 

 

 

1. Det må man gå ud fra..Nettet siger  dette: "If the UAE authorities become aware that you’re conducting a sexual relationship outside marriage (as recognised by them), you run the risk of prosecution, imprisonment and/or a fine and deportation."

"It’s against the law to live together, or to share the same hotel room, with someone of the opposite sex to whom you aren’t married or closely related."

2. Der er hørt om straffe på 1 års fængsel..

..Det er rigtig nok...De kan hurtigt komme efter dig når man ser på deres udstyr..:mellow:

170322093349-05-dubai-police-supercars-s

the-ridiculous-supercars-of-the-dubai-po

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, for 2 timer siden:

Nogen erfaringer med Dubai? Skal på en golf tur derned og ville høre om erfaringer med piger og evt. massage dernede?

Der er også masser af piger, der annoncerer på Tinder - hvis der står et whatsapp nummer eller "want to have fun" så er det næsten med garanti piger, der kan købes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Jeg betvivler ikke at der er prostitution i Dubai.  Men bekymring går jo mere på

1) Er min antagelse omkring at købesex er forbudt korrekt ?

2) Hvis det er ulovligt, er det så rigtigt man risikere en hård straf ?

For mit vedkommende er der lande hvor jeg ikke har lyst til at komme på kant af loven. 

 

1 Ja det er ulovligt. Du må ikke engang bo sammen hvis du ikke er gift derned, hvis du skal følge loven.

2 Ja hvis du er uheldig, hvis heldig stor bøde og udvisning.

Men det vrimler ind med folk for  Saudi, Kuwait og andre stater til hygge i deres weekend. Og Sheiken derned er også stor forbruger af piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
krisdane skrev, for 2 minutter siden:

1 Ja det er ulovligt. Du må ikke engang bo sammen hvis du ikke er gift derned, hvis du skal følge loven.

2 Ja hvis du er uheldig, hvis heldig stor bøde og udvisning.

Men det vrimler ind med folk for  Saudi, Kuwait og andre stater til hygge i deres weekend. Og Sheiken derned er også stor forbruger af piger.

Det er nok til, at jeg ikke skulle nyde noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 timer siden:

Jeg betvivler ikke at der er prostitution i Dubai.  Men bekymring går jo mere på

1) Er min antagelse omkring at købesex er forbudt korrekt ?

2) Hvis det er ulovligt, er det så rigtigt man risikere en hård straf ?

For mit vedkommende er der lande hvor jeg ikke har lyst til at komme på kant af loven. 

 

Har lige talt med min ven som bor i Dubai, han ville af sikkerhedsmæssige oversager ikke engang skrive på messenger hvor det foregår i Dubai, han ville ikke risikere at det blev fundet på hans computer. Han siger dog at der 100% foregår i Dubai. Men at man selv er bedst tjent med at finde stederne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 5 minutter siden:

Har lige talt med min ven som bor i Dubai, han ville af sikkerhedsmæssige oversager ikke engang skrive på messenger hvor det foregår i Dubai, han ville ikke risikere at det blev fundet på hans computer. Han siger dog at der 100% foregår i Dubai. Men at man selv er bedst tjent med at finde stederne 

Så er jeg nok ikke den eneste der er utryg omkring evt. konsekvenser. :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Så er jeg nok ikke den eneste der er utryg omkring evt. konsekvenser. :):)

Nej, jeg ville også være utryg på disse kanter. Der er en særegen opfattelse af forbrydelse og straf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 8/9/2017 at 16:06:

Jeg ville nok ikke løbe den risiko. Deres straffe omkring sex i de fri m.v  er ikke til at spøge med.  Så antager at købesex dels er ulovligt, og hvis man tages på fast gerning, får man sikkert en hård straf. 

 

 

TheVoice skrev, den 8/9/2017 at 17:42:

Jeg betvivler ikke at der er prostitution i Dubai.  Men bekymring går jo mere på

1) Er min antagelse omkring at købesex er forbudt korrekt ?

2) Hvis det er ulovligt, er det så rigtigt man risikere en hård straf ?

For mit vedkommende er der lande hvor jeg ikke har lyst til at komme på kant af loven. 

 

 

TheVoice skrev, den 8/9/2017 at 19:51:

Det er nok til, at jeg ikke skulle nyde noget :)

 

TheVoice skrev, for 21 timer siden:

Så er jeg nok ikke den eneste der er utryg omkring evt. konsekvenser. :):)

4 indlæg fra dig TheVoice men totalt spam. Du ved ingenting om Dubai, så lad for dælen da være med at kommentere på tråden

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 11 minutter siden:

 

 

 

4 indlæg fra dig TheVoice men totalt spam. Du ved ingenting om Dubai, så lad for dælen da være med at kommentere på tråden

Hvor i ligger problemet ved stilfærdigt at opfordre til tænke sig om, og i øvrigt at give udtryk for egen bekymring  ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Hvor i ligger problemet ved stilfærdigt at opfordre til tænke sig om, og i øvrigt at give udtryk for egen bekymring  ?  

Problemet ligger i at han eftersøgte hjælp fra folk der kender Dubai. Du skriver udfra hvad du tror, men reelt ved du ingenting

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 5 minutter siden:

Problemet ligger i at han eftersøgte hjælp fra folk der kender Dubai. Du skriver udfra hvad du tror, men reelt ved du ingenting

Det er vel ikke helt lyv, som andre har skrevet i deres indlæg, at lovovertrædelser i Dubai behandles med en anderledes hårdhed end i Danmark. Hvis personen der efterlyser hjælp er lige så "uviden" som undertegnede skader det nok ikke at kan lidt lys på den side af sagen også.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...