Hop til indhold

Recommended Posts

Guest mature man

Det var da pudsigt - adressen er næsten den samme som Tonkun Wellness

http://www.tongkun.dk/58447005

Der er jeg kommet nogle gange for den gode massage, kan det virkelig passe at Puky har forladt dydens smalle vej og nu tilbyder ekstra :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, den ‎16‎-‎09‎-‎2017 at 08:20:

Det var da pudsigt - adressen er næsten den samme som Tonkun Wellness

http://www.tongkun.dk/58447005

Der er jeg kommet nogle gange for den gode massage, kan det virkelig passe at Puky har forladt dydens smalle vej og nu tilbyder ekstra :shock:

efter kig på krak så har den ene til i stuen mens den anden er på 1. salen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
knold skrev, Lige nu:

efter kig på krak så har den ene til i stuen mens den anden er på 1. salen 

Ja det er rigtig – det var osse derfor jeg skrev "næsten" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i dag hvor der er en udmærket pige på stedet omkring 35 år, det er svært at sige hvor gammel hun er. Men pæn slank pige der giver en god masage, og der er mugligt at få det sjove med, men super gode oplevelser, kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en SMS fra dem om at der var kommet en ny pige. Jeg var derfor forbi igen i sidste uge. Der er de to samme gamle, en mørk og en thai, Den ene mere slidt end den anden. Til gengæld er der også en ung pige på 25 som for 1500 gav luksus fuld pakke. En god oplevelse dog uden specielt meget indlevelse. Hun taler svensk og bliver i 14 dage endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opertional skrev, for 40 minutter siden:

 Til gengæld er der også en ung pige på 25 som for 1500 gav luksus fuld pakke. En god oplevelse dog uden specielt meget indlevelse.

Så er det vist også betalt +++ :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 7 timer siden:

Så er det vist også betalt +++ :mrgreen:

Sikkert. Men jeg vil ikke skære det mere ud i pap, hvad jeg mener med luksus fuld pakke, men du må jo selv se om du kan få brikkerne til at falde på plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opertional skrev, for 7 timer siden:

Sikkert. Men jeg vil ikke skære det mere ud i pap, hvad jeg mener med luksus fuld pakke, men du må jo selv se om du kan få brikkerne til at falde på plads.

Er der stadig to klinikker på adressen? st og 1. sal? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Er der stadig to klinikker på adressen? st og 1. sal? 

 

Søndergade 7 er et lille snusket hus hvor massagen foregår i stuen og der har aldrig været massage på 1. sal. Men Tongkun havde tidligere lokaler over Nordea på adressen 7 A  (eller B ) 1. sal, som er bagsiden af Himmerlandsgade 101. De har siden solgt til  Ananya Wellness http://ananyawellness.dk/  og efter Nordea er flyttet er indgangen Himmerlandsgade 101.

Det er en glimrende professionel massage som er MEGET BLÅ. Bemærk åbningstider , lukker allerede 13.30 da hun har job i Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opertional skrev, for 8 timer siden:

Sikkert. Men jeg vil ikke skære det mere ud i pap, hvad jeg mener med luksus fuld pakke, men du må jo selv se om du kan få brikkerne til at falde på plads.

Du kunne måske uddybe på PM ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 26 minutter siden:

Søndergade 7 er et lille snusket hus hvor massagen foregår i stuen og der har aldrig været massage på 1. sal. Men Tongkun havde tidligere lokaler over Nordea på adressen 7 A  (eller B ) 1. sal, som er bagsiden af Himmerlandsgade 101. De har siden solgt til  Ananya Wellness http://ananyawellness.dk/  og efter Nordea er flyttet er indgangen Himmerlandsgade 101.

Det er en glimrende professionel massage som er MEGET BLÅ. Bemærk åbningstider , lukker allerede 13.30 da hun har job i Randers.

Ok.Tak for det. Anaya er tilføjet Thai Kortet. Tongkun er slettet. 

 

 

 

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 1 time siden:

Søndergade 7 er et lille snusket hus hvor massagen foregår i stuen og der har aldrig været massage på 1. sal. Men Tongkun havde tidligere lokaler over Nordea på adressen 7 A  (eller B ) 1. sal, som er bagsiden af Himmerlandsgade 101. De har siden solgt til  Ananya Wellness http://ananyawellness.dk/  og efter Nordea er flyttet er indgangen Himmerlandsgade 101.

Det er en glimrende professionel massage som er MEGET BLÅ. Bemærk åbningstider , lukker allerede 13.30 da hun har job i Randers.

Jeg vil lige korrigere powerpoints indlæg. Jeg har fået massage (kun massage) på Søndergade 7, 1. sal, for et par år siden. Mener at det var hos Tongkun.

Det var efter Ananya var startet op ovenpå hvor Nordea tidligere havde til huse.

 

Gamle Ole

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at der ikke forefindes en mkassage klinik i Aars der hedder Tongkun.

som nævnt i et tidligere indslag, har Tongkun, skiftet navn og er flyttet til det der er opgivet for Ananya.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kuk-kuk skrev, den 10/4/2018 at 10:22:

Jeg kan bekræfte at der ikke forefindes en mkassage klinik i Aars der hedder Tongkun.

som nævnt i et tidligere indslag, har Tongkun, skiftet navn og er flyttet til det der er opgivet for Ananya.

Ananya Wellness kan man få andet end massage der? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JesperB skrev, for 1 minut siden:

Kender i et godt sted omkring Aars-Hobro kanten hvor man kan få lidt mere end massage?

Jesper, du kan finde navne på klinikkerne via mit kort, og så søge i forum på omtale af stederne. Det giver sommetider resultet. 

Skriv Års eller Hobro i søgefeltet på kortet. 

Der er link til kortet i min signatur :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...