Hop til indhold
22 cm and thick

Annoncer uden tlf-numre

Recommended Posts

Hej

Der har på det seneste været en del annoncer på annonceligt hvor der ikke har været noget tlf-nummer men kun en mail-adresse. Nogen der har prøvet at skrive til dem? Synes det virker en smule suspekt at man kun kan skrive en mail, men måske jeg bare er for mistroisk.

F. eks. disse:

https://annoncelight.dk/showad/234882
https://annoncelight.dk/showad/234832

Synes ikke den første som sådan virker mistænkelig (bortset fra manglende tlf-nummer). Derimod er nummer to ikke en jeg ville anse som seriøs. Kan ikke helt sige hvorfor, bare en mavefornemmelse.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
22 cm and thick skrev, for 25 minutter siden:

Hej

Der har på det seneste været en del annoncer på annonceligt hvor der ikke har været noget tlf-nummer men kun en mail-adresse. Nogen der har prøvet at skrive til dem? Synes det virker en smule suspekt at man kun kan skrive en mail, men måske jeg bare er for mistroisk.

F. eks. disse:

https://annoncelight.dk/showad/234882
https://annoncelight.dk/showad/234832

Synes ikke den første som sådan virker mistænkelig (bortset fra manglende tlf-nummer). Derimod er nummer to ikke en jeg ville anse som seriøs. Kan ikke helt sige hvorfor, bare en mavefornemmelse.

Jeg kender én annonce, som heller ikke har noget mobil-nummer, men en e-mail adresse. 

Og det virker såmænd meget fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fortrinlig iagttagelse: de mestendels yppige kvinder befinder sig ifølge tineye og andre tjenester enten i Frankrig eller Tyskland - bemærk postadresserne er kendetegnet ved bogstaver, der ikke nødvendigvis giver mening - men der kommer vel mere om deres fortjenester her

hav en god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det at nogle piger begrænser kontakt og kommunikation til e-mail, har nu eksisteret i mange år.  I udgangspunktet burde det ikke tricke at man bliver mistroisk, der bør mere til før man bliver mistroisk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne aldrig drømme om at reagere på en annonce uden nummer. Telefonsamtalen er ekstremt vigtig for mig! Der kan jeg høre om pigen lyder ved godt mod, venlig, imødekommende og i nogle tilfælde sexet. Bag en mail kan det gemme sig hvem som helst. Hvor er diskretionen og anonymiteten så henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 22 minutter siden:

 Bag en mail kan det gemme sig hvem som helst. Hvor er diskretionen og anonymiteten så henne?

Det er muligt at hvem som helst kan gemme sig bag en e-mailadresse, men hvad det skulle have med diskretion og anonymitet at gøre, kan jeg ikke lige forstå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Black skrev, for 16 timer siden:

Jeg har lige skrevet til hende i dit første link, hun er satme sprød efter min mening..spændt på at se om der kommer et svar..:)

 

Lad os høre hvad det fører til  - om noget? Ja, hun ser nemlig rigtig fræk og lækker ud.

Det er måske bare en idé jeg har med at jeg helst vil have at de har et tlf-nummer jeg kan kontakte dem på. Men på den anden side - der er også nogen der kun accepterer sms, så hvis de ellers svarer nogen lunde med det samme gør mail eller sms nok ikke den store forskel. Nok bare mig der både er gammel og gammeldags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Lad os høre hvad det fører til  - om noget? Ja, hun ser nemlig rigtig fræk og lækker ud.

Det er måske bare en idé jeg har med at jeg helst vil have at de har et tlf-nummer jeg kan kontakte dem på. Men på den anden side - der er også nogen der kun accepterer sms, så hvis de ellers svarer nogen lunde med det samme gør mail eller sms nok ikke den store forskel. Nok bare mig der både er gammel og gammeldags.

Det er meget let at svare på, jeg har intet hørt fra hende..

Fup og fiduser...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 8/9/2017 at 19:09:

Det er muligt at hvem som helst kan gemme sig bag en e-mailadresse, men hvad det skulle have med diskretion og anonymitet at gøre, kan jeg ikke lige forstå. 

Min mail er ikke voldsomt anonym. Det er mit telefonnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, så fik man sgu svar..det er for grineren..

Det viser sig at pigen på billederne hedder Bente Andersen og det er en ordentlig historie fra de varme lande som Bente har på hjerte, men det korte af det lange er at man skal oprette sig på en daiting side der hedder Kneppenet.dk..haha.. aldrig hørt om før...men når man så har oprettet sig og betalt der SÅ kan man finde Bente Andersen derinde og hun knalder ovenikøbet gratis, da hun elsker sex..hehe

hvor heldig kan man være, nu håber jeg bare hun også er millionær..haha

 

Seriøst, gad vide om der findes tosser der hopper på sådan en gang pis ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
CPHstuderende skrev, den 10. september 2017 at 20:16:

Min mail er ikke voldsomt anonym. Det er mit telefonnummer.

Har det på samme måde, tør sgu ikke maile med dem......

Wh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sendt mail, til disse., 3-4 gange

Fik et dejligt svar tilbage, fra en kvinde,  men hvis jeg ville se billeder af hende, skulle jeg klikke på medsendte link..

som viste sig at være adgang til en datingside..

Skulle oprette mig, osv.

Som jeg dog ikke gjorde..

Så gik der en rum tid, hvorefter jeg fik en ny mail fra hende, at hun havde skiftet mail adresse, og derfor ikke været på i lang tid.

Men hvid jeg brugte medsendte link, kunne jeg se billeder af hende..

Og så savnede hun mig, virkelig meget..

Jeg trykke på linket, med samme resultat som tidligere beskrevet..

Så stoppe jeg, og det gjorde hun også..

Så jeg bruger aldrig mailadr, for at komme i kontakt, uden der også er et mobilnummer.

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...