Hop til indhold
Englen

Katy Aarhus, nogen der har kendskab til hende

Recommended Posts

Er der virkelig ingen der har været forbi Katy? Nu har jeg lige kigget på billederne igen, og som jeg husker lejligheden, så kunne de faktisk godt været taget der. 

Men så er der stadig spørgsmålet om hun giver en ordentlig service. Nogen erfaringer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, så måtte jeg jo selv. Og den er god nok, det er hende på billederne. Så hvis man har lyst til at have sex med hende, så er det afsted - hun forlader landet i morgen.

Jeg tog 20 min til 700, og det meste af tiden gik med fransk til hende. Sådan kan jeg godt lide det. Særligt meget initiativ havde hun ikke, men hun kunne godt lide fransk. Og ja, hun er lækker nok, 22-årig latina.

Anbefales til dem, der kan lide billederne :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er den smukke unge lækre pige på fotos, men er her vist kun få dage mere. Meget diskret sted i Århus midtby, som oplyses når man er tæt på adressen man får på sms. Hun kysser dejligt og gensidig oral er ikke værst....*SF* og sexen er der helelr ikke noget i vejen med - og 800 for 30 min. hvis man kan holde så længe med en så lækker pige, der dog ikke er god til engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skrev til mig via Google Translate på sin telefon, at hun ville rejse i dag lørdag - og det lader til at være rigtigt, for ifølge annoncen er hun nu i Esbjerg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...