Englen 0 Skrevet 8. September, 2017 (edited) Hej. Nogen der har kendskab til hende her? https://annoncelight.dk/showad/228858 Redigeret 8. September, 2017 af Englen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 903 Skrevet 13. September, 2017 Er der virkelig ingen der har været forbi Katy? Nu har jeg lige kigget på billederne igen, og som jeg husker lejligheden, så kunne de faktisk godt været taget der. Men så er der stadig spørgsmålet om hun giver en ordentlig service. Nogen erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 903 Skrevet 15. September, 2017 Nå, så måtte jeg jo selv. Og den er god nok, det er hende på billederne. Så hvis man har lyst til at have sex med hende, så er det afsted - hun forlader landet i morgen. Jeg tog 20 min til 700, og det meste af tiden gik med fransk til hende. Sådan kan jeg godt lide det. Særligt meget initiativ havde hun ikke, men hun kunne godt lide fransk. Og ja, hun er lækker nok, 22-årig latina. Anbefales til dem, der kan lide billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkeprinsen 86 Skrevet 15. September, 2017 Det er den smukke unge lækre pige på fotos, men er her vist kun få dage mere. Meget diskret sted i Århus midtby, som oplyses når man er tæt på adressen man får på sms. Hun kysser dejligt og gensidig oral er ikke værst....*SF* og sexen er der helelr ikke noget i vejen med - og 800 for 30 min. hvis man kan holde så længe med en så lækker pige, der dog ikke er god til engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 903 Skrevet 16. September, 2017 Hun skrev til mig via Google Translate på sin telefon, at hun ville rejse i dag lørdag - og det lader til at være rigtigt, for ifølge annoncen er hun nu i Esbjerg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg